۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۴۹
کد خبرنگار: 1238
کد خبر: 83339876
T T
۰ نفر

طرح کنترل بازار ویژه عید فطر در خرمشهر آغاز شد

۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۴۹
کد خبر: 83339876
طرح کنترل بازار ویژه عید فطر در خرمشهر آغاز شد

آبادان - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از آغاز طرح نظارتی بر فروش کالاهای اساسی در آستانه عید سعید فطر در این شهرستان خبر داد و گفت: سه گروه بازرسی نظارت بر بازار خرمشهر را برعهده دارند.

بیژن بداغی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور تشدید نظارت بر بازار خرمشهر علاوه بر سه گروه بازرسی و نظارت این اداره، هفت گشت مشترک با حضور مأموران تعزیرات حکومتی، اصناف و اماکن نیروی انتظامی، بهداشت محیط و دامپزشکی تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت دارند.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر شمار بازرسی‌های انجام شده واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان را ۳۷۵ واحد بیان کرد و گفت: طی این مدت ۸۷ واحد صنفی که حقوق مصرف کننده را رعایت نکرده‌اند شناسایی و ضمن تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


بداغی در زمینه توزیع کالاهای پرمصرف به نرخ دولتی گفت: به منظور تنظیم بازار با نظارت دستگاه‌های متولی، مواد غذایی از قبیل گوشت قرمز گرم، مرغ کشتار روز، مرغ منجمد و شکر در چهار نقطه خرمشهر و مینو شهر توزیع شد.
وی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ تن گوشت گوسفندی گرم، ۳۲.۵ تن مرغ منجمد، ۱۰۳ تن مرغ کشتار روز و ۲۶۵ تن شکر در خرمشهر توزیع شده است.
وی از شهروندان خرمشهری خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور مراتب را با تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر اطلاع دهند.
شهرستان خرمشهر ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.


۷۱۰۰/‏۶۰۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha