۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۱۲
کد خبر: 83340085
T T
۰ نفر

فردیس به بزرگراه تهران-کرج متصل می شود

۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۱۲
کد خبر: 83340085
 فردیس به بزرگراه تهران-کرج متصل می شود

کرج - ایرنا - شهردار فردیس گفت: با توجه به ترافیک موجود در معابر اصلی فردیس اتصال این شهر به بزرگراه تهران - کرج در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار گرفت.

منوچهر غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به معضل ترافیک در مبادی ورودی شهر فردیس در نظر داریم با اتصال این شهر به اتوبان تهران-کرج، برای روان سازی ترافیک


اقدام کنیم.


وی تصریح کرد: مطالعه و طراحی ۲ پروژه تقاطع رو گذر بر روی رودخانه کرج و اتصال به بزرگراه تهران- کرج به عنوان جایگزین پل فردیس و همچنین اجرای کمربند شرقی فردیس موسوم به جاده کشتارگاه به عنوان جایگزین جاده ملارد در دستور کار است.


غفاری خاطرنشان کرد: پروژه های مذکور در مرحله انتخاب پیمانکار است و عملیات اجرایی آنها نیز به زودی آغاز می شود.


وی در ادامه با اشاره به ترافیک سنگین جاده ملارد، تاکید کرد: این جاده به عنوان جمع کننده و پخش کننده ترافیک عمل می کند چرا که ترافیک هسته مرکزی شهر و معابر پیرامونی در آن جریان دارد.


به گفته وی، جاده ملارد فردیس محور خودروهای عبوری از شهر های جنوبی فردیس است.


شهردار فردیس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه یکی از گره های ترافیکی کشور را پل فردیس تشکیل می دهد، تصریح کرد: با توجه به این مهم مدیریت شهری فردیس برآن شده تا محور های جایگزینی را برای برون رفت از این موضوع ایجاد کند.


وی با اشاره به لزوم زیرساخت سازی در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و غیره در فردیس، توضیح داد: مدیریت شهری فردیس در نظر دارد برای توسعه فضاهای فرهنگی، پروژه های مختلف عمرانی را در سال جاری احداث کند.


شهر فردیس با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت سال ۹۶ از کرج منتزع و مستقل شد.


۷۴۱۳/‏‬ ۶۱۵۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha