۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۰۱
کد خبر: 83340392
T T
۰ نفر

مربی سابق استقلال: چاره ای غیر از جدایی نداشتیم

۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۰۱
کد خبر: 83340392
مربی سابق استقلال: چاره ای غیر از جدایی نداشتیم

تهران-ایرنا- مربی فصل گذشته استقلال تهران که به سایپا ملحق شده است، گفت: مسئولان استقلال برای انتخاب سرمربی روزهای شلوغی را سپری می‌کنند و چاره ای جزء جدایی از این تیم نداشتیم.

«اشکان نامداری» امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: من و «بیژن طاهری» ۲ هفته پیش از تیم فوتبال سایپا پیشنهاد همکاری دریافت کردیم و از آنها فرصت دو هفته ای درخواست کردیم تا پس از روشن شدن شرایطمان برای حضور در این تیم تصمیم گیری کنیم.


وی افزود: باشگاه استقلال شرایط خاص خودش را دارد و سر مسئولان این تیم برای انتخاب سرمربی شلوغ است. وقتی امرور «دوشنبه» فرصتی دو هفته ای ما به پایان رسید، چاره ای به جز جدایی و انتخاب تیم جدید نداشتیم.


مربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: شرایط استقلال به گونه ای است که در ابتدا باید سرمربی انتخاب شود و پس از آن به فکر جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده باشد و درست به همین علت ادامه همکاری مقدور نبود.


نامداری تصریح کرد: با فرهاد مجیدی تماس گرفتم اما موفق به برقراری ارتباط با او نشدم و برای او در استقلال آرزوی موفقیت کردم.


وی تاکید کرد: شاید باور نکنید اما مذاکره و توافق من و بیژن طاهری با سایپا یک دقیقه هم طول نکشید و خیلی سریع قرارداد همکاری امضا کردیم.


مربی سایپا در پایان گفت: از امروز تمام فکر و ذهن من معطوف به تیم فوتبال سایپا است و برای استقلال نیز در ادامه مسیری که پیش رو دارد آرزوی موفقیت می کنم.


ورزشی **۹۴۶۴**۳۷۸۳**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha