۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷
کد خبر: 83340446
T T
۰ نفر
ملت ایران هیچ ترسی از دشمنان ندارد

یاسوج - ایرنا - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت شجاع، متحد و منسجم ایران با تاسی از انقلاب و آموزه های راهگشای دین مبین اسلام هیچ ترسی مقابل دشمنان و بدخواهان خود ندارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ابراهیمی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در یاسوج اظهار داشت: ملت ایران از دشمنان و بدخواهان خود برتر و در سایه اسلام، قرآن، ائمه اطهار (ع) و انقلاب بر تمامی توطئه‌های استکبار جهانی و مشکلات کنونی پیروز خواهند شد.



وی افزود: گذشته درخشان و پرافتخار ملت ایران سرشار از فداکاری، عزت، آزادی خواهی، استقلال طلبی، ظلم ستیزی و شهامت است.



مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: این در حالی است که به جز خیانت، جنایت، آدمکشی، وحشیگری و زیر پا گذاشتن وعده‌ها چیز دیگری در سابقه دشمنان کشور و ملت ایران مشاهده نمی‌شود.



حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با تسلیت سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: امام خمینی (ره) دارای هدف و انگیزه الهی برای آغاز نهضت خود به منظور شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بود.



وی ابراز داشت: اهداف انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام و قرآن کریم است و به همین دلیل نیز ماندگار شد.



عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام خمینی (ره) به دلیل پرورش یافتن در مکتب اسلام، قرآن و ائمه اطهار (ع) همواره به دنبال تربیت دینی ملت ایران و مسلمانان جهان بود.



حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام خمینی (ره) را یک حقیقت همیشه زنده دانست و اظهار داشت: پرچم انقلاب با وجود گذشت ۳۰ سال از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همچنان برقرار و استوار است.



وی افزود: مقام معظم رهبری تاکنون کشتی انقلاب را به نحو شایسته ای هدایت کرده و به کوری چشم دشمنان در آینده نیز اینگونه خواهد بود.



مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: مسأله مورد تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ماندگاری و اقتدار روزافزون نظام و انقلاب است.



حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی عنوان کرد: دلیل اصلی هراس دشمنان از انقلاب اسلامی ایران به مخاطره افتادن منافع نامشروع آنها در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام است.



وی ابراز داشت: به همین دلیل دولتمردان نظام سلطه به ویژه آمریکای جنایتکار مدام در حال مخالفت با انقلاب و عربده کشیدن علیه کشور و ملت ایران هستند.



۷۵۳۵/۳۲۳۹
























































نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha