۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۴۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83340533
T T
۰ نفر
رسالت سازمان میراث فرهنگی در مقابله با شرایط تحریمی سترگ است

بوشهر- ایرنا- مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: با توجه به رسالت سترگ این سازمان در مقابله با تحریم ها اهداف پیش بینی شده در این مجموعه بهترین ابزار برای مقابله با شرایطی تحریمی است.

علی شیزری روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: نگاه ما در این سازمان یک نگاه متبلور شده با بیانات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاوتی است که همه اجزای سازمان با این نوع اقتصاد همخوانی لازم و کافی را دارند.


شیزری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در سازمان میراث فرهنگی استان بوشهر ۱۶۹ نیرو مشغول به کار که از این شمار ۶۰ نیروی کارشناسی و ۳۰ نیرو دارای کارشناسی ارشد هستند.


وی ادامه داد: این مهم نشان از سرمایه انسانی بسیار بالای نهفته در سازمان میراث فرهنگی استان بوشهر است.


معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: میراث فرهنگی موضوع مهم هویتی است که امروز با بحث اقتصادی نیز گره خورده و هر روز پررنگ‌تر می‌شود.
سعید زرین فر ادامه داد: توجه نکردن به مسائل فرهنگی و ملی در موضوع حفظ میراث فرهنگی و هویتی و انتقال آن به نسل آینده تبعات نامناسبی در پیش دارد.


وی افزود: باید برای توسعه همه ظرفیت‌ها را دید زیرا ظرفیت‌های استان بوشهر ملی و فراملی است.


زرین فر در ارتباط با وضعیت صنایع دستی استان بوشهر گفت: این صنعت در چند سال گذشته رشد خوبی داشته تا جایی که در برخی موارد شاهد نشان ملی و جهانی برای برخی از تولیدات حوزه صنایع دستی استان بوشهر بودیم.


وی بیان کرد: در مدت یاد شده در بحث میراث فرهنگی نیز چندین عمارت و قلعه در شهرستان‌های مختلف این استان مرمت و بازسازی شده است.


زرین فر افزود: در بحث گردشگری نیز زیرساخت‌های خوبی توسعه یافته است و همه این عملکردها با نگاه مثبت مدیران ارشد استانی به اینسازمان و تلاش کارکنان مجموعه میراث فرهنگی محقق شده است.
در این آئین با تجلیل از ارغوان مهدی زاده سرپرست سابق اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، محمد حسین ارسطوزاده به عنوان سرپرست جدید این سازمان انتخاب شد.


۶۰۴۷/‏۶۰۴۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha