۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸
کد خبر: 83340828
T T
۰ نفر

روزی که خورشید برای همیشه غروب کرد

۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸
کد خبر: 83340828
روزی که خورشید برای همیشه غروب کرد

کرج - ایرنا- ۱۴ خرداد دیگری از راه رسید، صدای «امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء» در فضای ایران اسلامی پیچیده، مردم این روزها نگران ادامه درمان رهبرشان هستند و از هر سویی دست های دعا به سوی آسمان برداشته شده است.

آری، روزها بود که مردم نگاهشان به آسمان بود تا قلب روشنایی بخش، امت اسلام همچنان بتپد، اما ۱۴ خرداد گویی روز وداع خورشید با زمین بود، روح بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بزرگ مردی که در دنیا انقلابی بر پا کرد و نظیرش را تا کنون هستی به چشم خود ندیده بود، عروج کرد، عروجی ملکوتی که با رفتنش همانند انقلابش دنیا به لرزه افتاد.


خورشید تابناک انقلاب اسلامی با دلی آرام در ۱۴ خرداد سال ۶۸ غروب کرد، غروبی ابدی که چه غروب دلگیری، گویی آسمان هم در غم مردمان این دیار شریک شده و سوگوار است.


امام از میان امت رفت و غمی جانکاه را بر دل مردم تا ابد بر جای گذاشت، با گذشت چندین سال از رحلت جانسوزش، داغش هنوز تازه است، امروز باز کوچه پس کوچه‌های ایران، رنگ و بوی ۱۴ خرداد ۶۸، روزی که ناباورانه خبر رحلت امام (ره) را مردم شنیدند، می‌دهد.


عروجش هنوز نیز باور پذیر نیست و تاریخ هیچگاه بزرگ‌ترین تشییع جنازه دنیا را از یاد نخواهد برد، عاشقانش از هر کوی و برزن برای خداحافظی آمده بودند، چشمی نبود که گریان نباشد، آنقدر این غم سنگینی می‌کرد که سنگینی اش تا ابد بر دل عاشقان خواهد ماند.


اماما، امت تو پس از سال‌ها امروز نیز بار دیگر به عشق دستان مبارکت و نگاه پر عشق ات آمده اند، عشق تو در دل‌ها زنده است و هرگز نخواهد مرد.


اگر چه در میان ما نیستی، اما عطر و شمیم ات در فضا و سخنانت هنوز در گوش‌هایمان زمزمه می‌شود، هنوز هم داغ ۱۴ خرداد سال ۶۸ زنده است، برکت این کشور بودی، هستی و خواهی بود.


امروز نیز عاشقانت در مسیر حرم تو گام برمی دارند، امروز نیز بار دیگر حرم مطهرت مملو از کسانی می‌شود که به دنیا ثابت خواهند کرد که روح الله زنده است.


انقلاب ات پیچ و خم‌های زیادی را طی کرد، اما نایب بر حق ات اجازه نداد تا لحظه‌ای خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد شود.


امروز نیز همزمان با سراسر کشور، ایران کوچک یعنی استان البرز نیز در روز فراغ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دغدار است ودر کوی و برزن پرچم‌های سیاه برپا کرده اند و مردم برای امام خویش سوگواری می‌کنند.


سال‌ها است که از سالروز رحلت خمینی کبیر (ره) می‌گذرد و مردم استان البرز همانند مردمان دیگر شهرهای این کشور، که همواره بر آرمان‌های امام راحل (ع) تاکید دارند.


امروز در آخرین روز از ماه مبارک رمضان، مردم روزه دار البرز با شرکت در برنامه‌های آئین رحلت امام خمینی (ع) علاوه بر تاکید دوباره بر حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، بار دیگر با و امام (ع) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنند.


انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با عزم راسخ امام (ره) و یارانش به ثمر رسید و ثمره خون پاک هزاران شهیدی است که برای دفاع از انقلاب از جانشان گذشتند.


امروز استان البرز در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی غرق در اندوه است و اقشار مختلف مردمی از دانشجویان، دانشگاهیان، دانش آموزان، اصناف و دیگر اقشار برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوت. امام خمینی (ره) به سمت حرم مطهر آن حضرت به حرکت درآمده‌اند.


۷۴۱۴/‏‬ ۶۱۵۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha