۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹
کد خبر: 83341024
T T
۰ نفر
بزرگترین کار امام خمینی دمیدن روحیه انقلابی گری در جامعه بود

سبزوار- ایرنا- یکی از استادان حوزه علیمه قم گفت: بزرگترین کار امام خمینی (ره)، دمیدن روحیه انقلابی گری و جهادی در جامعه بود که امروز حرکت در این مسیر راه برون رفت از مشکلات کشور است.

آیت الله عباسعلی زراع سبزواری روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع سبزوار افزود: مفهوم انقلابی گری در اندیشه امام پایبندی به مبانی و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه یکی از ابعاد انقلابی گری مقابله با استکبار است اضافه کرد: این موضوع به این معناست که کارگزاران نظام باید در برابر دشمن مقاومت کرده و سر سازش و تسلیم نداشته باشند.
این استاد حوزه علمیه قم گفت: امام خمینی (ره) انقلابی گری را جایگزین دیپلماسی ذلیلانه و صیانت از بیت المال را جایگزین حیف و میل بیت المال کرد.
زراع سبزواری افزود: امام (ره) زنجیره‌ای تشکیل داد که طاغوت را به زمین افکند کوخ نشینی را جایگزین کاخ نشینی، ساده زیستی را به جای تجمل گرایی و خادمی و خدمتگزاری به مردم را جایگزین مقام و ریاست طلبی کرد.
وی ادامه داد: مسئولان باید در شرایط مشکلات اقتصادی بیشتر در بین مردم حضور داشته باشند و همت خود را بر حل این مشکلات قرار دهند.
این استاد حوزه علمیه گفت: عامل حدوث برق آسای نهضت و انقلاب اسلامی با این همه هجمه و طوفان‌های سهمگین، رویکرد دینی امام خمینی (ره) بود که ایشان را محبوب قلوب مؤمنان کرد.
زراع سبزواری پیروی از ولایت فقیه را تنها راه تداوم آرمان‌های امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر ارزشهای انقلاب اسلامی دانست.
مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم سبزوار در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.


۱۹۲۲/‌۸۱۴۵/۷۴۹۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha