۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83341153
T T
۰ نفر
وصیت نامه امام راحل نصب العین همه مردم و مسوولان باشد

ارومیه - ایرنا – روحانی برجسته ارومیه ای گفت: وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل باید همواره نصب العین مردم و مسوولان قرار گیرد.

حجت الاسلام حسین شریعتی روز سه شنبه در آئین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در ارومیه افزود: توجه ویژه به فرمایشات امام راحل در همه برنامه‌های اجرایی باید در دستور کار همه مردم به ویژه کارگزاران باشد که در این صورت زمینه ارتقای روزافزون کشور در همه بخش‌ها فراهم می‌شود.


وی با اشاره به اینکه همه اقشار در راستای عمل به فرامین امام راحل در عرصه‌های مختلف وظیفه دارند، اضافه کرد: وظیفه مسؤولان در این عرصه بسیار سنگین‌تر است و باید برای اعتلای کشور طبق خواسته امام راحل از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.


وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از همان ابتدا دارای ایده، آرمان و هدف مقدس برای رشد روزافزون ملت ایران بود، ادامه داد: امام خمینی (ره) در مسیری که برای خود و کشور ترسیم کرده بود، قاطعیت داشت و مصمم بود که همین امر نیز موجب پیروزی ایشان در همه عرصه‌ها شد.


روحانی برجسته ارومیه‌ای با تاکید بر اینکه باید یادگارهای ارزشمند امام راحل را گرامی بداریم و مطالعه کتاب‌ها و سخنرانی‌های ایشان را به صورت مستمر در دستور کار قرار دهیم، گفت: این امر می‌تواند چراغ راهی برای روند رو به رشد کشور، منطقه، شهر و حتی خود ما باشد.


به گزارش ایرنا، در این آئین که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به بیان ابعاد مختلف شخصیتی امام راحل پرداختند و در فراق آن یار سفر کرده نوحه سرایی کردند.


امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ در تهران به ملکوت اعلی پیوست.


امسال سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل است.


۸۱۳۷/‏۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha