۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۶
کد خبر: 83344799
T T
۰ نفر

قیمت میوه های فصلی روند کاهشی در پیش گرفت

۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۶
کد خبر: 83344799
قیمت میوه های فصلی روند کاهشی در پیش گرفت

کرمانشاه- ایرنا- رییس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: امسال قیمت میوه های فصلی در میدان بار کرمانشاه روند کاهشی در پیش گرفته و برخی اقلام حتی بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است.

عیسی حاج علیانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به کاهش نزولی قیمت میوه‌های تابستانه ادامه داد: قیمت هرکیلو زردآلو در میدان بار به میزان تقریبی ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، قیمت هرکیلو گیلاس به میزان تقریبی ۱۵ هزار تومان است این در حالیست که در گذشته قیمت هرکیلو گیلاس ۴۰ هزارتومان بود.



وی افزود: قیمت هر کیلو هلو از ۱۸ هزار تومان به پنج تا ۶ هزار تومان رسیده و قیمت هر کیلوگرم توت فرنگی به میزان چهار تا ۶ هزار تومان است.



وی با بیان اینکه قیمت میوه در سطح شهر تحت نظر اتحادیه دیگری است، افزود: این روند نزولی به دلیل وفور میوه در میدان بارفروشان کرمانشاه است.



رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه افزود: برای ساماندهی و انتقال میدان بار هنوز اقدامی انجام نشده است و نزدیک به ۲۰۰ غرفه در این منطقه وجود دارد.



کار انتقال میدان بار شهر کرمانشاه از سال‌های گذشته از سوی استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر مصوب شده ولی هنوز برای ساماندهی و یا انتقال آن اقدام اساسی انجام نشده است، وضعیت نابسامان میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر کرمانشاه، مشکلات ترافیکی و دیگر معضلات گویای این است که باید هرچه سریع‌تر برای تعیین تکلیف این مکان اقدام شود.

۷۴۶۰/۸۰۶۶