۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۰۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 83348676
T T
۰ نفر
تامین آسفالت معابر ۱۳ روستای شیروان از محل قیر رایگان

بجنورد- ایرنا- رییس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شیروان گفت: امسال آسفالت ۱۳ روستای این شهرستان در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه از محل قیر رایگان تهیه و تامین شده است.

عزیز ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به سهمیه قیر رایگان برای این روستاها اظهار داشت: برای هر روستا چهار هزار متر مربع عملیات آسفالت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت روستاهای مزبور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز و پایان تیرماه به اتمام خواهد رسید گفت: با پایان این عملیات ۲ هزار و ۸۹۰ خانوار روستایی مشتمل بر ۱۱ هزار و ۵۴۹ نفر جمعیت از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در بحث آسفالت از محل قیر رایگان اولویت با روستاهایی است که مشغول اجرای طرح هادی هستند افزود: هم اینک ۱۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان مشمول اجرای طرح هادی هستند که تاکنون عملیات عمرانی اجرای این طرح در ۴۳ روستای سه بخش شهرستان به اتمام رسیده است.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که هم اکنون ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.

۷۱۸۶/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha