۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۱۴
کد خبر: 83362779
T T
۰ نفر
جشنواره های فصلی به ارتقای آثار رسانه های یزد کمک می کند

یزد- ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: برگزاری جشنواره های فصلی حرکتی لازم و ضروری است و موجب ایجاد انگیزه، رقابت سالم و ارتقای وضعیت رسانه ها و مطبوعات این استان می شود.

مجید جوادیان زاده شامگاه پنجشنبه در آیین رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره فصلی رسانه های استان افزود: برخلاف گذشته که هر سال فقط یک جشنواره برگزار می شد امسال شاهد تغییر این رویکرد و انجام آن به صورت فصلی هستیم که فعالیتی مناسب است.

وی ادامه داد: جشنواره ها باید با همکاری رسانه های گروهی به صورت تخصصی و جلب مشارکت فعالان این بخش همراه با برنامه های علمی و جانبی پرمحتوا در راستای غنا بخشیدن به مطبوعات برگزار شود.

این مسئول فرهنگی استان یزد اظهار داشت: برگزاری این گونه جشنواره ها فرصت و بهانه خوبی است تا رسانه ای ها در کنار هم با همکاری و همدلی و گفت و گوی صمیمی و دقیق برای ارتقای رسانه های استان از لحاظ کمی و کیفی اقدام کنند.

جوادیان زاده گفت: برگزاری دوره های آموزشی، جلسه های هم اندیشی و پرسش و پاسخ و برپایی گشت های رسانه ای باید در دستور کار قرار گیرد که نتایج خوبی به همراه دارد.

همچنین مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد به اهمیت برگزاری جشنواره های فصلی رسانه های گروهی استان با همکاری تمام فعالان و علاقه مندان برای ارتقای برنامه ها اشاره کرد.

علی صالحی افزود: ارتقای کمی و کیفی مطبوعات و رسانه های گروهی و همچنین تخصصی کردن فعالیت ها موضوع مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

تمام علاقه مندان برای شرکت در اولین جشنواره فصلی رسانه های استان یزد می توانند تا پایان شهریورماه ۱۳۹۸ آثار خود را در بخش های مختلف به خانه مطبوعات استان ارسال کنند.

هیات مدیره خانه مطبوعات یزد متشکل از هفت نفر است که شامل ۲ نفر از مدیران مسئول نشریه، سه نفر روزنامه نگار شاغل در رسانه ها، یکی از مسئولان نمایندگی ها و سرپرستی روزنامه های سراسری و یکی از مسئولان خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
فعالیت پنجمین دوره هیات مدیره خانه مطبوعات یزد از دهم خرداد ۱۳۹۶ و پس از برگزاری انتخابات این تشکل صنفی غیردولتی همزمان با دیگر استانها به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.ir آغاز شد.

خانه مطبوعات استان یزد هم اکنون ۱۷۰ عضو اصلی و افتخاری دارد.

استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha