۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۱۲
کد خبر: 83363420
T T
۰ نفر
دبیر کل اوقاف لبنان: سرنگونی پهپاد آمریکایی، غرور و سلطه جویی واشنگتن را شکست

بیروت- ایرنا- شیخ "حسن شریفه" دبیر کل اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت که سرنگونی پهپاد آمریکایی در ایران پس از نقض حریم هوایی این کشور، پیامی برای شکست غرور و سلطه جویی واشنگتن بر منطقه و ملت های آن است.

شریفه در خطبه نماز جمعه مسجد "الصفا" در بیروت افزود: کشمکش و درگیری در خلیج فارس به نفع هیچکس نبوده زیرا زیان آن متوجه همه خواهد شد و هیچ برنده و بازنده ای نخواهد داشت.

دبیر کل اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان ادامه داد: سرنگونی پهپاد آمریکایی به دست ایران پیامی برای همه کسانی است که به واشنگتن دل بسته اند؛ جادوگری که باید متوجه باشیم خرگوشی که از کلاه بیرون می آورد فقط نیرنگ و فریب است و با این کار به دنبال این بوده که خود را قادر به هر کاری نشان دهد اما واقعیت اینطور نیست.

وی تصریح کرد: تجارب جنگ در منطقه سبب فرسایش قدرت ما شد و عامل این جنگ ها آمریکا و پشت سر آن اسرائیل بودند که با عنوان تفرقه بینداز و حکومت کن عمل می کنند، از همین رو باید متوجه خطر آمریکایی- اسرائیلی برای منطقه و ملتهایمان باشیم و از وضعیت یمن، عراق، مصر و سودان درس بگیرم که با دروغی به نام انقلاب و آزادی و دموکراسی به صحنه ویرانی و کشتار تبدیل شدند، از همین رو تاکید می کنیم باید همگی برای مقابله با خطر آمریکا- اسرائیل که از هر راهی به دنبال نابودی ما هستند، دست در دست یکدیگر بگذاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha