‌ کشتی های تجاری از رفت و آمد به سمت کشورهای خلیج فارس خودداری کنند

بندرعباس- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان هشدار داد: با توجه به مواج بودن دریا در ساعت بعد از ظهر امروز یکشنبه در محدوده تنگه هرمز از رفت و آمد کشتی های تجاری به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس خودداری شود.

مرضیه سی سی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا همچینن توصیه کرد: با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا شناورهای سبک و صیادی از رفت و آمد دریایی به جد خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت رفت و آمد شناورها به ویژه در محدوده تنگه هرمز صورت گیرد.
وی بیان داشت: از ساعت بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در جزیره های خلیج فارس و تنگه هرمز وزش باد نسبت شدید جنوب غربی و شمال غربی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.
کارشناس پیش بینی هواشناسی هرمزگان یاد آور شد: سرعت وزش باد در محدوده ۴۵ کیلومتر در ساعت خواهد بود که سبب اختلال در رفت و آمدهای دریایی می‌گردد.
سی سی پور ادامه داد: شرایط نامساعد دریایی ابتدا با وزش بادهای جنوب غربی و به تدریج جنوب شرقی تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: در ساعت بعد از ظهر در ارتفاعات استان هرمزگان رشد ابر خواهیم داشت که احتمال وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش باد در مناطقی چون بشاگرد پیش بینی می‌شود.
سی سی پور اعلام کرد: از لحاظ دمایی نیز به طور نسبی شاهد افزایش نسبی دما به ویژه در مناطق غیر ساحلی خواهیم بود که تا نیمه هفته جاری ادامه خواهد داشت.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha