۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
کد خبر: 83366632
T T
۰ نفر

اپلیکیشن اصناف در شهرستان پردیس رونمایی شد

۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
کد خبر: 83366632
اپلیکیشن اصناف در شهرستان پردیس رونمایی شد

تهران- ایرنا- رییس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: به منظور حمایت همه جانبه از اعضای اتحادیه و ایجاد ارتباط بدون واسطه بین تولیدکننده و مصرف کننده اپلیکیشن اصناف برای نخستین بار در این شهرستان طراحی، نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا حقیقت شعار در آئین رونمایی از اپلیکیشن اصناف که با حضور فرماندار، مسؤلین شهرستان، رؤسا و اعضای اتحادیه‌های صنفی در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: ارائه خدمات میز خدمت الکترونیک، ثبت رضایت و شکایت کاربران، ارائه موقعیت مکانی هر صنف، اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده، معرفی حراجی‌های منطقه و ارائه اطلاعات اصناف جواز دار منطقه برخی از امکانات این اپلیکیشن هستند.

وی در ادامه ضمن تبریک روز ملی اصناف خاطر نشان کرد: حمایت از اصناف گره گشای مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود تا با همراهی و همدلی مسؤلین شهرستان بتوانیم از مشکلات اقتصادی فعلی گذر کنیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: اعضای اتاق اصناف با برنامه ریزی مدون، شفافیت مالی و برنامه محوری تاکنون خدمات بسیار خوبی در ساماندهی صنوف و برخورد بی اغماض با متخلفین داشتند.

حقیقت شعار با اشاره به مشکلات موجود اصناف شهرستان اظهار داشت: بی توجهی و عدم اجرای قانون توسط برخی از متولیان مشکلاتی نظیر حضور دستفروشان در گوشه و کنار شهرستان به ویژه شهر بومهن، فعالیت بی ضابطه روز بازارها، دستفروشان خودرویی در کنار خیابان، حقوق اصناف قانونمند را تضییع می‌کند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد شورای اسلامی و شهرداری بومهن خاطر نشان کرد: اتاق اصناف شهرستان مخالفتی با فعالیت دستفروشان بی بضاعت ندارد اما الان کار به جایی رسیده که مجالی برای کسب روزی برای اصناف باقی نمانده است.

رئیس اتاق اصناف گفت: شرکت‌های خودرو بر و امداد خودرویی که بدون نظارت اتحادیه در سطح شهر مشغول به کار هستند، نانوایی‌های غیر مجاز، مشکل آب شرب در واحدهای صنعتی سیاهسنگ، خرمدشت و کمرد، نداشتن کد پستی واحدهای صنفی و صنعتی بخش دیگری از مشکلات اصناف این شهرستان است.

حقیقت شعار در ادامه خاطر نشان کرد: بالارفتن اجاره بهای واحدهای تولیدی و صنفی به شکل غیر متعارف، فعالیت دلالان سرپایی املاک، نبود اداره تعزیرات مستقل در شهرستان پردیس و زمان بر بودن رسیدگی به پرونده‌ها در تنها اداره تعزیرات در دماوند از دیگر مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی این شهرستان است.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱/‏/‏۶۱۳۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha