۷ تیر ۱۳۹۸، ۰:۳۷
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83372974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد

۷ تیر ۱۳۹۸، ۰:۳۷
کد خبر: 83372974
پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته و رایزنی با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل هواپیمایی هما پروازهای حجاج همدان و کردستان از فرودگاه بین المللی همدان انجام می شود.

امیر خجسته شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از انتقال پروازهای حج امسال از همدان به فرودگاه امام خمینی (ره) دو نطق اساسی در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت شد تا تصمیماتی در خصوص بازگشت این پروازها به فرودگاه همدان گرفته شود.

وی اظهار داشت: عصر امروز / پنجشنبه / پس از هماهنگی با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، مهران کفاش مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی و کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل هواپیمایی هما انجام پرواز حجاج از فرودگاه همدان قطعی شد.

وی عنوان کرد: فرودگاه همدان یک فرودگاه بین المللی است و تمام امکانات پرواز هواپیماهای پهن پیکر را دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: این فرودگاه به تازگی مجهزتر شده و هفته پیش نیز بلندترین برج مراقبت فرودگاه‌های کشور به ارتفاع ۵۲ متر در این فرودگاه بهره برداری شد.
اعزام عوامل عملیات حج امسال از ١٣ تیرماه آغاز و تا ١٧ تیر ماه ادامه دارد؛ از ١٧ تیرماه نیز زائران سرزمین حج به دو فرودگاه جده و مدینه انتقال داده می‌شوند و ١٤ مرداد ماه عملیات رفت حجاج به پایان می‌رسد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۵۶ هزار تن از حُجاج ایرانی قرار است امسال از طریق شرکت‌های هواپیمایی داخلی به خانه خدا مشرّف شوند.

۹۹۰۴/‏۲۰۸۷

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha