ثبت تاریخ شفاهی از زبان پیشکسوتان دفاع مقدس باید جدی گرفته شود

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ثبت تاریخ شفاهی از زبان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید جدی گرفته شود و ضروری است متولیان این امور در این‌باره اهتمام داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ارتش، ضمن تجلیل از سال‌ها ایثار و فداکاری آنان اظهار داشت: ثبت تاریخ شفاهی از زبان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی باید جدی گرفته شود و متولیان این امور در ارتش باید نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارکنان ارتش به‌ویژه نسل جوان باید بدانند پا جای چه بزرگانی گذاشته‌اند افزود: نسل جوانان باید بداند پیشکسوتان در چه شرایطی این کشور، نظام و انقلاب را حفظ کرده‌اند و به ما به امانت سپرده‌اند، برای اینکه نسل امروز، با فرهنگ ایثار و جوان‌مردی اُنس بگیرند باید این خاطرات ارزشمند هنرمندانه به آنان منتقل شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نشست با پیشکسوتان را خاطره‌انگیز، شیرین و الهام‌بخش توصیف و خاطرنشان کرد: از اینکه در جمع شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم مسیر عزت و سربلندی ایران عزیز را که از شما به یادگار مانده همچنان مستحکم و پابرجا ادامه دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha