غذای دانشجویی دانشگاه آزاد پس از ۲ سال گران شد

تهران- ایرنا- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: نرخ غذای دانشگاه آزاد پس از ۲ سال براساس بخشنامه ابلاغ شده سال ۹۷ وزارت علوم افزایش می یابد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش درباره افزایش نرخ غذای دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار کرد: با توجه به افزایش چند برابری نرخ غذا در یک سال گذشته و ثابت ماندن قیمت‌ها در سال ۹۷ دانشگاه قیمت‌ها را افزایش داد.

وی افزود: براساس بخشنامه وزارت علوم، غذای دانشجویی در سه سطح متوسط، خوب و عالی تقسیم می‌شود که دانشگاه حتی برای قیمت‌های جدید هم به یارانه نیاز دارد.

دانشگاه آزاد پنج هزار دانشجوی خوابگاهی دارد

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد همچنین درباره افزایش نرخ خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار کرد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نرخ جدیدی برای سکونت دانشجویان در نظر ندارد، افزایش قیمت براساس صلاح‌دید واحد خوابگاهی مورد نظر انجام می‌شود.

به گفته کلانتری، تعداد دانشجویان خوابگاهی دانشگاه آزاد نزدیک ۵ هزار نفر هستند که تعداد بسیار کمی را تشکیل می‌دهند.

اهدای سکه به جای پاداش سال ۹۷ رؤسای واحدهای دانشگاه

وی در ادامه درباره سکه‌های پخش شده در اجلاس رؤسای واحدهای سراسر کشور اظهار کرد: در این اجلاسیه یک سکه به جای پاداش سال ۹۷ رؤسای واحدها به آنها از سوی دانشگاه اهدا شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: با توجه به اینکه مسئولان در نهاد نمایندگی رهبری در این مراسم حضور داشتند، برای جلوگیری از تبعیض میان حاضران، یک سکه به مسئولان نهاد نیز داده شد.

کلانتری خاطرنشان کرد: این سکه‌ها از پاداش رؤسای واحدها بسیار کمتر بود، اما باتوجه به اینکه مسئولان در نهاد رهبری حقوق بگیر دانشگاه نیستند، تصمیم به بازگرداندن سکه گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha