اداره راه و شهرسازی تکلیف مسکن مهر بهزیستی هرسین را مشخص کند

کرمانشاه- ایرنا- در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر مددجویان بهزیستی هرسین، مقرر شد تا اداره راه و شهرسازی ظرف مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف کامل مسکن مهر بهزیستی این شهرستان اقدام کند.

به گزارش ایرنا، جلسه بررسی موانع و مشکلات پروژ ۱۶۰ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی هرسین با حضور معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان، معاون فرماندار هرسین، رئیس اداره بهزیستی این شهرستان و دیگر مسئولان در سرسرای اجتماعات فرمانداری هرسین تشکیل شد.

در این جلسه معاون فرماندار هرسین اظهار داشت: توانمندسازی اقشار محروم و تحت پوشش نهادهای حمایتی از مهمترین اولویت‌های دولت است و ما در این راستا وظیفه داریم نسبت به تعیین تکلیف مسکن مددجویان بهزیستی اقدام کنیم و به خانه دار شدن خانواده‌های معلولان کمک کنیم.

میرزا حسینی از عدم حضور نماینده‌های فرمانداری‌ها در شورای مسکن استان انتقاد کرد و افزود: همه تبعات اجتماعی ناشی از عدم تحویل به موقع مسکن مهر متوجه فرمانداری‌ها خواهد بود.

در پایان این جلسه مقرر شد، بعد از ارسال مصوبات شورای مسکن استان کرمانشاه، اداره بهزیستی هرسین در خصوص تشکیل یا عدم تشکیل تعاونی اظهارنظر کند.

همچنین اداره راه و شهرسازی ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به بررسی میزان پرداخت‌ها به پیمانکار پروژه اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.

نزدیک به پنج هزار نفر پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا دارد.

۷۴۶۰/۸۰۶۶