۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴
کد خبر: 83379495
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عرب: پیشنهادی برای بیرانوند دریافت نکردیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: علیپور قطعا در پرسپولیس می ماند و برای بیرانوند هم تا این لحظه پیشنهادی به دست ما نرسیده و تلاش می کنیم تا او را حفظ کنیم.

ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ابتدای صحبت هایش در مورد پخش شدن شماره تلفن همراهش گفت: این موضوع برای زمانی است که برانکو تازه جدا شده بود. این موضوع کار من را سخت کرد چرا که مجبور بودم مدام موبایلم را خاموش کنم و حافظه آن هم مدام پر می شد. از دید من این موضوع طبیعی نبود و کار کسانی بود که می خواستند در کار باشگاه خلل ایجاد کنند. البته بخش دیگری از این تماس ها به هواداران نگران هم مربوط می شد. چرا که ما با آنها یک دغدغه و نگرانی مشترک داشتیم. من نفهمیدم که این کار چه کسانی بود که شماره من را پخش کردند اما قطعاً هدف آنها ایجاد خلل در کار باشگاه بود.

وی افزود: نه فقط پخش شدن شماره، بلکه کارهای مشکوک زیادی دیگری را هم در این مدت شاهد بودیم. برای مثال کارهایی مانند تجمع‌های مشکوک که هدفشان هم این بود تا پرسپولیس را در این مقطع به حاشیه ببرند. در حال حاضر سرمربی خود را انتخاب کردیم و باید به مسائل دیگر باشگاه بپردازیم.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با اینکه صحبت از اضافه شدن احمدرضا عابدزاده به کادر فنی پرسپولیس می‌شود، تصریح کرد: هنوز با کسی در این باره صحبت نکردیم و خود کالدرون باید نظر نهایی خود را در مورد این موضوع دهد.

وی در ادامه در مورد انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: در این مدت فشار زیادی روی من و هیات مدیره بود. در مورد انتخاب سرمربی به استانبول سفر کردیم و با گزینه‌های خودمان که از مربیان مطرح بودند مذاکراتی را انجام دادیم. البته با توجه به بررسی کالدرون این مربی را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کردیم.

عرب گفت: کالدرون از امروز کارش را با تیم آغاز کرد. خوشبختانه در این مدت هم توانستیم شاکله تیم را حفظ کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند و علی علیپور هم گفت: علیپور که قطعاً در پرسپولیس ماندنی است. بیرانوند هم مهره کلیدی ما هست و باشگاه صددرصد به دنبال حفظ او است. البته پیشنهاد خارجی هم تا الان برای او نرسیده و ما هم از این بازیکن خواسته‌ایم در تیم بماند. قطعاً نظر باشگاه روی حفظ بیرانوند است، مگر اینکه خودش نظر دیگری داشته باشد، ولی همانطور که گفتم فعلاً پیشنهاد خارجی ندارد.

وی ادامه داد: ما سرمربی خودمان را انتخاب کرده‌ایم و بازیکنان‌مان هم حفظ شده‌اند و به زودی اردوی خودمان را برگزار خواهیم کرد.

عرب در رابطه با محل برگزاری اردوی آماده سازی پرسپولیس هم گفت: فعلاً این موضوع مشخص نیست اما به احتمال فراوان اردوی ما در خارج از ایران خواهد بود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha