۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱
کد خبر: 83380272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرب: نوراللهی و علیپور  به زودی در تمرینات حاضر می‌شوند

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «احمد نوراللهی» و «علی علیپور» ‌ به زودی در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهند کرد، با اشاره به آخرین وضعیت «علیرضا بیرانوند» ‌گفت:‌ پیشنهادهایی را در خصوص این بازیکن دریافت کردیم ولی خواست پرسپولیس حفظ بیرانوند است.

«ایرج عرب» در مورد آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس، گفت: برای اینکه در شروع فصل شرایط خوبی داشته باشیم اقدام‌های مختلفی را همزمان دنبال می‌کنیم. تامین منابع مالی برای رفع نیازهای باشگاه و تیم و جذب سرمربی جدید بخشی از کارها بود. در این مدت تلاش کردیم تا ترکیب تیم قهرمان تا حد امکان حفظ شود. در همین ارتباط با پیشنهادهایی برای جذب علی علیپور روبرو بودیم ولی تصمیم نهایی این بود که مهاجم خوب خودمان را حفظ می‌کنیم. پس از صحبتی که امروز چهارشنبه داشتیم موضوع انتقال منتفی شد.

وی افزود: در مورد احمد نوراللهی هم مساله خاصی وجود ندارد. او و علیپور با توجه به اینکه تیم ملی را همراهی می‌کردند دیرتر به تیم ملحق می‌شوند و از بعد از ظهر امروز خود را به سرمربی جدید معرفی می‌کنند و در تمرینات حاضر می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با سایت این باشگاه گفت و گو می کرد، در مورد آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند هم خاطر نشان کرد: انتخاب ما حفظ بیرانوند است اما او پیشنهادهایی دارد. وکیل وی پیشنهادها را امروز به باشگاه ارائه کرد و بعد از بررسی معلوم شد این پیشنهادات، پیش از این برای ایمیل عمومی باشگاه ارسال شده است. البته ما تمایل خود برای ادامه فعالیتش در پرسپولیس را اعلام کردیم. در تعامل و همکاری هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر با مشخص شدن تصمیم نهایی، آن را به اطلاع هواداران و افکار عمومی برسانیم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha