صعود زنان انگلیس به مراحل بالایی جام جهانی زنان در فرانسه، توجه زیادی را در انگلیس به خود جلب کرد به طوری که پوشش رسانه ای این تیم در دستور کار اصلی مطبوعات قرار گرفت.
روزنامه سان نوشت «این تیم تا آخرین لحظه جنگید» و گاردین نیز با این تیتر به تمجید از انگلیس پرداخت: «آنها قلب ها و فکرها را تسخیر کردند.»
اگرچه ۱۱.۷ میلیون مخاطب این دیدار همچنان با ۲۶ میلیون بیننده ای که حذف تیم ملی مردان انگلیس از نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را تماشا کردند، فاصله زیادی دارد اما در مقایسه با تعداد مخاطبان بازی تیم زنان انگلیس در دوره قبلی جام جهانی (۲.۴ میلیون نفر) رشد به شدت چمشگیری داشته است.
نیمه نهایی آن سال در کانادا برگزار شد و در نیمه های شب روی آنتن رفت.
نظر شما