۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۱
کد خبر: 83383941
T T
۰ نفر
تیم  خراسان رضوی قهرمان مسابقات قزاق کورس کشور شد

مشهد- ایرنا- تیم خراسان رضوی در دومین دوره رقابت‌ های قزاق کورس در رده سنی بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافت.

دبیر هیأت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: قزاق کورس رشته‌ای شبیه به کوراش با تفاوت در لباس و برخی قوانین به عنوان ورزش رسمی کشور قزاقستان شناخته می‌شود که به تازگی ساماندهی آن به انجمن کوراش هیأت‌های جودو در کشور واگذار شده است.

جواد سرمدی افزود: تیم قزاق کورس خراسان رضوی با هدایت مهدی دلفراز مربی قوچانی این استان با کسب ۲ مدال طلا و چهار مدال برنز و بیشترین امتیاز از نظر تیمی به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

وی اظهار داشت: مجتبی اسکندی و احمد یزدان پناه ورزشکاران تیم استان با کسب مدال طلا در وزن‌های ۶۰ و ۱۰۰ کیلو گرم این رقابتها که انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شد، مجوز همراهی تیم قزاق کورس ایران در رقابتهای آسیایی را به دست آورند.

وی گفت: علی واحدی، مصطفی اسکندری، مجتبی زمانی، حسن قربانی ثانی نیز به ترتیب در وزن‌های ۶۶، ۸۱، ۹۰ و ۱۰۰ کیلو گرم حائز مقام سوم شدند و مدال برنز دومین دوره رقابت‌های قزاق کورس قهرمانی کشور را کسب کردند.

دبیر هیأت جودو جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با بیان اینکه این مسابقات دیروز در شهر ری تهران برگزار شد افزود: مسابقات تیم‌های ملی قزاق کورس شهریور ماه امسال در کشور مغولستان برگزار خواهد شد.

چهار هزار مرد و هزار زن در خراسان رضوی به صورت سازمان یافته در رشته‌های جودو، جوجیتسو و کوراش فعالیت می‌کنند.

۷۵۰۷ / ‏‬ ۶۰۵۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha