۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۲۵
کد خبر: 83384038
T T
۰ نفر
حاشیه‌های نخستین تمرین پرسپولیس با حضور خبرنگاران و هواداران

تهران- ایرنا- نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور خبرنگاران و علاقمندان به این تیم، عصر امروز (شنبه) با هدایت گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

در تمرین عصر امروز سرخ‌پوشان که درهای ورزشگاه به روی هواداران نیز باز بود، نزدیک به یک هزار نفر از علاقمندان این تیم حضور داشتند.

هواداران در آغاز تمرین بشار رسن بازیکن فصل پیش پرسپولیس که ماندن یا نماندن او با سرخ‌پوشان در فصل آتی در هاله‌ای از ابهام است را مورد تشویق قرار دادند.

پس از صحبت‌های اولیه کالدرون، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و نفرات اصلی زیر نظر سرمربی آرژانتینی، حمله به دروازه را تمرین کردند و سایر نفرات هم زیر نظر اعضای کادر فنی و کریم باقری، به تمرین گلزنی از پشت محوطه جریمه پرداختند.

محمد انصاری که در فصل گذشته به‌خاطر پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده بود، در بین نفرات اصلی حضور داشت.

از دیگر نکات جالب توجه در تمرین امروز سرخ‌پوشان نحوه برخورد هواداران با فرشاد احمدزاده بود؛ هواداران پرسپولیس که به دلیل جدایی احمدزاده از پرسپولیس در فصل گذشته، از او دلخور بودند، ابتدا این بازیکن را مورد تشویق قرار ندادند اما پس از گذشت دقایقی از تمرین، سایر بازیکنان احمدزاده را به سمت هواداران بردند و آنها نیز او را تشویق کردند.

در برخی صحنه‌ها خود کالدرون پا به توپ می‌شد و حرکات تکنیکی انجام می‌داد که بعضی حرکات به ویژه پاس‌های در عمق این مربی جالب توجه بود.

از دیگر نکات جالب توجه تمرین امروز سرخ‌پوشان دو دستگی در بین طرفداران در تشویق محسن خیلی مدیر تیم بود؛ برخی از هواداران او را با عنوان «محسن رفت و برگشت» تشویق می‌کردند و برخی دیگر نیز خواهان جدایی او از تیم بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha