۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳
کد خبر: 83384715
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشجوی والیبالیست ایران: پیروزی برابر لهستان برای افزایش خودباوری تیم الزامی است

تهران- ایرنا- سرعتی زن تیم والیبال دانشجویان ایران گفت: فقط به پیروزی مقابل لهستان می‌اندیشیم زیرا برای ارتقا روحیه و خودباوری تیمی الزامی است.

«طیب عینی» بازیکن جوان والیبال دانشجویان اظهار داشت: امیدوارم در این دوره تیم ما بهترین عملکرد را ارایه کند. والیبال لهستان و سبک آنها کاملاً شناخته شده است اما کادر فنی بازی اخیر این تیم را برای ما تهیه و بررسی کرد. تلاش می‌کنیم بیش از دیدار برابر لهستان خواست آنها را در زمین اجرا کنیم.

وی ادامه داد: تکرار قهرمانی از کسب این عنوان سخت‌تر است. شناختی از فرانسه نداشتیم و شاید بهتر است بگوییم این تیم با سرویس‌های قوی و همانگی بسیار ما را در زمین غافلگیر کرد از بازی عقب ماندیم.

سرعتی زن والیبال دانشجویان عنوان کرد: مربیان زمان کمی برای آماده سازی ما داشتند و همچنین دیدار تدارکاتی نداشتیم. اما حالا وقت برای گلایه کردن گذشته و باید فقط به پیروزی بیاندیشیم.

تیم والیبال دانشجویان ایران روز جمعه با نماینده فرانسه دیدار کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست را پذیرفت.

نماینده ایران نیز امروز (یکشنبه) ساعت ۱۲ به وقت محلی به مصاف تیم لهستان می رود.

پیش از این دانشجویان والیبالیست ایران در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویی پس از پیروزی در برابر روسیه عنوان قهرمانی را از ان خود کردند.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در شهرهای ناپل، سالرنو و کاسرتا کشور ایتالیا در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha