۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۲۲
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 83387289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احیای محله‌های فرسوده محدوده حرم عبدالعظیم(ع) باید شتاب گیرد

شهرری - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: احیای محلات فرسوده و ناپایدار محدوده حرم عبدالعظیم (ع) به دلیل برگزاری برنامه های مناسبتی از جمله پیاده روی اربعین، حضور زائران و خطرات احتمالی باید با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش ایرنا، احمد اسماعیلی راد عصر دوشنبه در جلسه شناسایی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده و ناکارآمده شهرستان ری اظهار داشت: شهرداری منطقه ۲۰ تهران باید ساماندهی محلات اطراف حرم را با برنامه عملیاتی و زمانبندی مشخص پیش ببرد.

وی عنوان کرد: محلات فرسوده اطراف حرم به دلیل نفوذ ناپذیری در زمان‌های بحرانی و ناپایداری ساختمانی می‌توانند در زمان بروز حوادث، مشکلات زیادی را به بار آورد.

اسماعیلی راد در ادامه به مشکلات مردم محلات گلستان، ارغوان، و مفتح در ابتدای جاده ورامین اشاره کرد و افزود: ۱۲ هزار نفر در یکهزار و ۶۷ واحد این محلات زندگی می‌کنند که از پارکینگ، فضای سبز شهری، پلیس محروم هستند.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه متولی از جمله شهرداری منطق ۲۰، آب، برق، گاز، آموزش و پروش و نیروی انتظامی باید در خصوص حل مشکلات مردم این سه محل اقدامات لازم را انجام دهند.

اسماعیلی راد یادآور شد: زیبنده نیست که یکهزار و ۶۷ واحد منزل مسکونی با یک کنتور آب و برق و گاز خدمات رسانی شوند، دستگاه‌های مربوط باید خدمات رسانی ویژه به این مناطق انجام دهند.

جلسه شناسایی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده و ناکارآمده شهرستان ری عصر امروز دوشنبه با حضور احمد اسماعیلی راد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، جواد فلاح رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری استان تهران و بخشداران و شهرداران شهرستان ری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

۳۲۱۸/‌۶۰۰۳

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha