۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲
کد خبر: 83387738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صالحی امیری: اکنون دوره مدیریت جمعی عقل گرایی در ورزش است

تهران -ایرنا- رییس کمیته ملی المپیک خطاب به ١٥٠ عضو کمیسیون های این نهاد ورزشی گفت: اکنون دوره مدیریت جمعی عقل گرایی مبتنی بر راهبرد است و باید فراتر از نهادهای ورزشی برای ورزش کشور تصمیم سازی کرد.

«سیدرضا صالحی امیری» روز سه شنبه در نخستین نشست هم اندیشی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک افزود: ورزش ایران در بستر تغییرات است و هیچ نهادی هم مستثنی از این تغییرات نیست زیرا سرعت تغییرات بسیار بالاست.

وی درباره ضروت آینده پژوهی، موضوعی که هنوز به آن توجه نشده است، اظهار داشت: ما هنوز فهمی از تغییرات نداریم و تنها نظاره گر هستیم. در ورزش ایران نیاز به تبیین الگو داریم که در این مسیر ضرورت آینده پژوهی بیش از بیش احساس می‌شود.

صالحی امیری این را هم گفت: باید رویکرد نخبه گرایی به جای نخبه زدایی را دنبال کنیم و در ورزش ایران این جمع می‌تواند نقشه ٢٠ ساله ورزش ایران تدوین کنند و از رویکرد سلیقه‌ای باید خارج شد.

وی یادآور شد: اکنون دوره مدیریت جمعی عقل گرایی مبتنی بر راهبرد است و باید فراتر از نهادهای ورزشی برای ورزش کشور تصمیم سازی کرد.

صالحی امیری گفت: باید دید همسایگان ایران در آسیا برای ورزش چه برنامه‌ای تدوین کردند و ما باید چه برنامه‌ای تدوین کنیم که در ٢٠ سال آینده بر سکوهای برتر قرار بگیریم.

رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به اعضای کمیسیون‌های این کمیته اظهار داشت: ما منتظر طرح‌ها، برنامه‌ها و نقشه راه شما برای آینده ورزش ایران هستیم و معتقدم که این جمع نقش تصمیم سازی در سرنوشت ورزش کشور دارند.

این نشست با حضور اعضای ۱۸ گانه کمیسیون‌های کمیته المپیک در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha