۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 83388326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تهران قهرمان کراس‌کانتری بانوان کشور شد

۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۸
کد خبر: 83388326
تهران قهرمان کراس‌کانتری بانوان کشور شد

مهاباد - ایرنا - «فرانک پرتوآذر» بانوی دوچرخه‌سوار تهرانی به مقام نخست رقابت‌های دوچرخه‌سواری کراس‌کانتری قهرمانی کشور دست یافت.

مسوول برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها که به میزبانی شهرستان مرزی سردشت در آذربایجان‌غربی برگزار شد، ۱۳ ورزشکار از ۶ استان کشور در ۲ رده سنی بزرگسالان و جوانان به رقابت پرداختند.

فرهاد عصفوری افزود: در بخش انفرادی بزرگسالان «فرانک پرتوآذر» با ثبت زمان یک ساعت و ۱۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه از تیم تهران الف نفر اول مسابقات شد و پس از وی، «مونا فرح‌بخشیان» با زمان یک ساعت و ۲۰ دقیقه و ۵۳ ثانیه از تیم تهران ب به مقام دوم رسید و «شیرین زرین‌کلاه» از تیم تهران الف با زمان یک ساعت و ۲۴ دقیقه و ۱۹ ثانیه نفر در جایگاه سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز «پانته‌آ قلی‌پور» از همدان با زمان یک ساعت و ۱۹ دقیقه و چهار ثانیه به مقام قهرمانی رسید.

عصفوری افزود: در مجموع تیمی نیز «تهران الف» با ۱۰۰ امتیاز اول شد، تیم «تهران ب» با ۸۵ امتیاز دوم و تیم «مرکزی» با ۷۵ امتیاز به مقام سوم رسید.
در رقابت‌های بانوان که امروز صبح برگزار شد ۲ نفر از دوچرخه‌سواران تیم های البرز و همدان در حین طی کردن مسیر مسابقه دچار مصدومیت شدند که بلافاصله برای مداوا توسط فوریت‌های پزشکی حاضر در محل مسابقات به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور از روز یکشنبه در شهرستان مرزی سردشت آغاز شد که ۲ روز نخست به رقابت‌های آقایان اختصاص داشت.

مسابقات کراس‌کانتری در مسیرهای صخره‌ای، جنگلی و سراشیبی به مسافت پنج تا ۹ کیلومتر برگزار می‌شود که بسته به سن شرکت‌کنندگان بین زمان یک ساعت و ۴۵ دقیقه تا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد.
سردشت با شرایط توپوگرافی ویژه‌ای که دارد یکی از مستعدترین مناطق کشور برای برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان است.
۷۵۶۲/‏۶۱۸۵/‏۷۱۲۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha