۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83388819
T T
۰ نفر
دختران والیبالیست‌ آذربایجان‌غربی بازهم درخشیدند

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر آذربایجان‌غربی گفت: والیبالیست‌های باانگیزه این تیم عصر سه‌شنبه در سومین گام از رقابت‌های قهرمانی کشور با نتیجه قاطع سه بر صفر چهارمحال و بختیاری را نیز پشت سر گذاشتند.

سیمین ایرجی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور از روز شنبه با حضور ۹ تیم در قالب ۲ گروه پنج و چهار تیمی در سالن تختی شاهرود استان سمنان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: تیم نوجوانان دختر آذربایجان غربی در گروه یک با تیم‌های قزوین، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری هم‌گروه است و در گروه ۲ تیم‌های سمنان، بوشهر، فارس، لرستان و کردستان حضور دارند.

وی‬ با‬ اشاره به اینکه تیم دختران آذربایجان غربی در‬ ۲ دیدار گذشته خود‬ نیز‬ مقابل‬ تیم‌های کرمانشاه‬ و قزوین به‬ برتری‬ رسیده‬ بود، ادامه‬ داد: این‬ تیم‬ عصر امروز با کسب پیروزی مقابل چهارمحال و بختیاری به عنوان سرگروه و بدون ست باخته به مرحله پایانی راه یافت.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر آذربایجان غربی گفت: پس از انجام بازی‌های دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله پایانی راه می‌یابند.

سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور جای گرفت.
اعزام اسماً سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت‌های ۲۰۱۷ آسیا به عنوان ملی‌پوشان ارومیه‌ای از دیگر افتخارات آذربایجان‌غربی در این رشته است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha