۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1112
کد خبر: 83389603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اضافه شدن سه نمایش به اجراهای تئاتری پایتخت

۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۶
کد خبر: 83389603
اضافه شدن سه نمایش به اجراهای تئاتری پایتخت

تهران- ایرنا- در سومین هفته از تیرماه تنها سه نمایش جدید به صحنه اضافه می‌شود و تعداد محدودی از اجراها صحنه را ترک می‌کنند.

در این هفته از ۲۲ تا ۲۸ تیرماه سه نمایش جدید اجرای خود را آغاز می‌کنند و باقی نمایش‌ها به اجرای خود تا پایان تیرماه ادامه می‌دهند.

نمایش هایی که به صحنه اضافه می شوند

- نمایش این یک اعتراف است به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور از ۲۳ تیرماه آغاز و تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان مخاطبان می‌شود.

- نمایش مگس به کارگردانی توحید معصومی و نوشته اشتفان اُرکنی از ۲۳ تیرماه آغاز و تا ۱۸ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر بر صحنه خواهد بود.

- نمایش کینه به نویسندگی و کارگردانی هاشم آزادی ۲۳ تیرماه تا ۶ مرداد هر شب ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا خواهد داشت.

نمایش هایی که به اجرای خود پایان می‌دهند

- نمایش آبی مایل به صورتی به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان تا ۲۳ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

- نمایش دیلیت به نویسندگی و کارگردانی علیرضا خوشنویس راد تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش نان به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۳۵ دقیقه در تالار حافظ به نمایش در می‌آید.

- نمایش بدون نسخه به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین کنزق تا ۲۵ تیرماه هر شب ۱۸:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

- نمایش بداهه به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری سپیده علیزاده تا ۲۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۳۵ دقیقه در عمارت روبرو به صحنه می‌رود.

- نمایش قتل های نیمه کاره به نویسندگی و کارگردانی بهاءالدین مرشدی تا ۲۵ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش مادر نوشته فلوریان زلر و کارگردانی علی احمدی تا ۲۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش مجلس سیاه بازی و شادی آور آفاق السلطنه به نویسندگی و کارگردانی سید محسن میرهاشمی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۹۵ دقیقه در تالار محراب به صحنه می‌رود.

- نمایش زنان بیشه گل به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نمایش در می‌آید.

- نمایش خین آبه به کارگردانی فربد نوزاد صدیق و نویسندگی وحید اسدزاده تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش نفرین قحطی زده‌گان نوشته سام شپارد و به کارگردانی اشکان خطیبی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه به صحنه می‌رود.

- نمایش تابلویی از خون به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه در عمارت روبرو به نمایش در می‌آید.

- نمایش تردید به نویسندگی و کارگردانی علی سجادی طهرانی تا ۲۷ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می شود.

- نمایش پیکار کنار پل به کارگردانی کیانوش احمدی و نویسندگی علی میرزاعمادی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در حوزه هنری به صحنه می‌رود.

- نمایش آب و دیگران به نویسندگی و کارگردانی علیرضا ناصحی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در کارگاه نمایش تئاترشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش دلاک‌ها به کارگردانی شهرام عبدلی و نویسندگی فرهاد نقدعلی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش آواز خوان طاس نوشته اوژن یونسکو به کارگردانی امید انصاری تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

نمایش هایی که به اجرای خود ادامه می دهند

- نمایش هوس و هفت دقیقه به کارگردانی علیرضا مهران و نویسندگی علی اصغری تا ۲۹ تیرماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش شاه ماهی به نویسندگی احمد سلگی و رضا بهاروند و کارگردانی رضا بهاروند هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه تا ۲۹ تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش جنایات و مکافات به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا ثروتی بر اساس اثری از فئودور داستایوفسکی تا ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۱۳۵ دقیقه در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

- نمایش مولن روژ به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی حسین پارسایی تا ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی باغ کتاب به نمایش در می‌آید.

- نمایش پا به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور تا ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

- نمایش سوءظن به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین رحیم تا ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می‌رود.

- نمایش آدم آدم است به نویسندگی و کارگردانی محمد علی حسنی نژاد فراهانی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به نمایش در می‌آید.

- نمایش روباه به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی معصومه خزایی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر اجرا می‌شود.

- نمایش وانیک نوشته واسلاو هاول به کارگردانی بهار محمودزاده تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

- نمایش رومئو و ژولیت یا تو چرا تیبالت رو کشتی؟ به کارگردانی هادی حجازی فر تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون به نمایش در می‌آید.

- نمایش این یک کنفرانس از شکست ماست به نویسندگی و کارگردانی مهران مرادی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

- نمایش سیزیف به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران به نمایش در می‌آید.

- نمایش پروانه‌های الجزایری به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی محمدعلی نجف پور تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود.

- نمایش پدر I مادر نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی رضا احمدی تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

- نمایش پل به نویسندگی و کارگردانی مهربان انصاری تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.

- نمایش دروغ به کارگردانی آریان رضایی و نوشته فلوریان زلر تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش ۵۶، غسالخانه طهران به نویسندگی امیرعلی آزادان کارگردانی مهسا احمدزاده تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

- نمایش نمی دونم فردا چی میشه نوشته تنسی ویلیامز به کارگردانی کامبیز بنان تا ۱ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش قلعه به نویسندگی و کارگردانی مهدی رضایی تا ۲ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش دا اجرا می‌شود.

- نمایش امنیژیا به نویسندگی کامران هوشمندیان و کارگردانی نگین لاجوردی تا ۲ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش مرد بالشی نوشته مارتین مک دونا به کارگردانی علی سرابی تا ۳ مردادماه هر شب به مدت ۱۱۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش همه دزدها که دزد نیستند به نوشته داریو فو و با گروه کارگردانی تا ۴ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت روبرو اجرا می‌شود.

- نمایش فرشته تاریخ به نویسندگی و کارگردانی محمد رضائی راد تا ۴ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

- نمایش نیلوفر به کارگردانی بهناز پورفلاح و نویسندگی سیروس همتی تا ۶ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در تماشاخانه ایران تماشا به نمایش در می‌آید.

- نمایش اوستاد نوروز پینه‌دوز به کارگردانی رحمت امینی و نویسندگی احمد کمال‌الوزاره محمودی تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر اجرا می‌شود.

- نمایش آئورا به کارگردانی محمد حسین مجد طاهری و نوشته گروه اجراگران و کارگردان تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.

- نمایش پپ به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۴۵ سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش اتاق بی خوابی + اتاق پذیرایی به نویسندگی و کارگردانی مسعود شامحمدی تا ۱۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش مضحکه بادسوار به نویسندگی و کارگردانی هما جدیکار تا ۱۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

- نمایش چشم به راه میرغضب به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از ۲۲ خردادماه تا ۲۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به نمایش در می‌آید.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha