۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۵۰
کد خبر: 83391788
T T
۰ نفر
پرچم امام رضا (ع) در بهشت زهرا (س) به اهتزاز درآمد

شهرری- ایرنا- پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) شامگاه پنجشنبه توسط خادمان آستان آن حضرت در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) پس از ورود به گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی در مراسم زیر سایه خورشید شرکت کردند.

خادمان آستان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که به عنوان سفیر فرهنگی این آستان حامل پیام رضوی بودند با حضور در جمع مردم خداجوی شهر تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برای دقایقی به سخن و انتقال مکارم اخلاقی امام رضا (ع) پرداخته و قلب‌های عاشقان و شیفتگان امام هشتم را روانه بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) کردند.

در حالی که یکی دیگر از خادمان بارگاه منور ثامن الحجج به ذاکری اهل بیت عصمت و طهارت و امام رضا (ع) پرداختند، تعدادی از خادمان آستان با حضور در جمع مردم و همراهی آنها پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به اهتزاز در آوردند.

گلزار شهدا بهشت زهرا (س) در شامگاه پنجشنبه حال و هوای دیگری داشت و با حضور خادمان حریم قدس رضوی بر معنویت این فضا افزوده شده بود و زن و مرد پیر و جوان، همه و همه با اشک دیده خود با امام رضا (ع) متوسل شده بودند.

امام رضا (ع) بنا به قول مشهور در ۱۱ ذی القعده ۱۴۸ هجری قمری و در مدینه به دنیا آمده‌اند.

۱۹۷۰/۶۰۰۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha