۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 1222
کد خبر: 83395690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 بزرگترین طرح صنعتی بخش خصوصی خراسان شمالی راه‌اندازی شد

بجنورد- ایرنا- شرکت صنعتی فولاد آلیاژی کیمیای صبای اسفراین که بزرگترین پروژه بخش خصوصی حوزه صنعت در خراسان شمالی است امروز یکشنبه با دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس در اسفراین بهره برداری شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح این طرح صنعتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت صنعتی فولاد آلیاژی کیمیای صبا سالانه ۳۲۰ تن شمش فولاد تولید می‌کند.
هادی قوامی افزود: برای بهره برداری از این طرح صنعتی بخش خصوصی ۴ هزار ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و در فاز نخست ۵۶۰ نفر اشتغال زایی می‌کند.
وی افزود: این پروژه صنعتی در فاز نخست در واحد ذوب آهن آلیاژی فعالیت می‌کند و در فاز دوم این طرح که امروز کلنگ زنی شد در واحد نورد فعال خواهد شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد و با داشتن دو صنعت بزرگ فولاد و لوله گستر و صنایع پایین دست آنها قطب صنعتی خراسان شمالی است.

دومین سفر استانی دولت تدبیر و امید روز یکشنبه به خراسان شمالی آغاز شده است که در این سفر شماری از وزرا و اعضای دولت به نمایندگی از رئیس جمهوری برای کلنگ زنی و بهره برداری طرح های گوناگون تولیدی و عمرانی راهی شهرستان‌های این استان شده‌اند.

۷۱۸۹/‌‬ ۶۰۴۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha