۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 83398267
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شاهرود: مسئولان با نظارت بیشتر مشکلات مردم را کاهش دهند

شاهرود - ایرنا - فرماندار شاهرود گفت: مسئولان با نظارت بیشتر بازار و واحدهای صنفی مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهند .

محمد کرم محمدی سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار که به میزبانی فرمانداری شاهرود برگزار شد همفکری و همیاری میان دستگاه های اقتصادی برای اطلاع رسانی از شرایط بازار را امری مهم عنوان کرد و افزود: نظارت بیشتر و کنترل وضعیت بازار، به کاهش التهاب ها و مشکلات مردم کمک می کند.

وی با تاکید برحضور بیشتر همه دستگاه ها در بازار یادآورشد: ستاد باید در کنار مردم، بخشی از سختی های ناشی از گرانی ها را کاهش دهد.

معاون استاندار سمنان گفت: با توجه به جنگ اقتصادی موجود و کاهش آستانه تحمل مردم، کوتاهی در نظارت ها از هیچ بخشی پذیرفته نیست.

محمدی با بیان اینکه نشست های ستاد تنظیم بازار به منظور افزایش نظارت و کنترل قیمت ها و کاهش سختی های موجود ناشی از گرانی ها برگزار می شود یادآورشد: مهم ترین هدف از برگزاری این جلسات ارائه راهکار و خروجی مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: هر کمیته وظیفه رصد برخط و سریع قیمت ها را در بخش مربوطه بر عهده دارد.

فرماندار شاهرود ادامه داد: برای تهیه لاستیک خودروهای پرمصرف و کمیاب در استان، حواله صادر می شود که با نظارت اتحادیه انجمن رانندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت، راهداری و استانداری در قالب کمیته تصمیم گیری می شود.
محمدی با بیان اینکه مجموعه های نظارتی استان بر روی قیمت لاستیک در زمان توزیع بشدت حساس هستند افزود: به منظور رفع مشکلات، عاملان توزیع، شیوه صدور حواله و میزان کمبود اندازه های پر مصرف مشخص شده است.

وی با اشاره به نوسان قیمت مرغ در شهرستان گفت: پرونده های تخلف در این مورد به سرعت پیگیری و مرغ از شهرستان های همجوار تامین شود.

کیوسک بازرسی در بازار مرکزی شاهرود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان هم گفت: کیوسک ثابت بازرسی در بازار مرکزی شاهرود برای مراجعه و رسیدگی به شکایات مردمی با همکاری سازمان های مربوط برپا شود.

مهدی سلامتی با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از اولویت های دولت برای ایجاد تعادل در قیمت کالاهاست یادآورشد: توجه به این امر باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نظارت دقیق موجب رضایتمندی بیشتر مردم می شود، نظارت ها باید شکایت محور و با هماهنگی مناسب انجام شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی خاطرنشان کرد: دستگاه های مرتبط با برنامه ریزی و ساماندهی باید گام موثری را برای ثبات قیمت و کاهش نوسانات کالاها بردارند.

سلامتی با تاکید بر بازدید میدانی از سطح شهر و نظارت بر قیمت اقلام ضروری مردم افزود: ستاد تنظیم بازار استان با جدیت بیشتر از سوء استفاده متخلفان برای عدم عرضه کالا و عدم رعایت قیمت اقدام خواهد کرد.

وی خطاب به دستگاه تعزیرات حکومتی گفت: در حوزه اقلام اساسی که کمیته مجزا وجود دارد صدور حکم ها با قدرت و جدیت اعمال شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، حضور قاضی سیار تعزیرات به همراه گشت را یکی از مصوبات جلسه عنوان کرد و افزود: بر اساس پرونده حکم صادر و متخلف جریمه شود.

سلامتی با تاکید بر اجرای گشت های مشترک در حوزه های مختلف گفت: این امر موجب صرفه جویی در زمان، هماهنگی بیشتر و تصمیم گیری بهتر می شود.

شهرستان شاهرود دارای بیش از هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

۷۳۵۹/‏۶۱۶۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha