معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی فعال در زمینه مبلمان، لوستر، کالای خواب، فرش، معماری و دکوراسیون داخلی گشایش یافته است.
محمد جواد محبی افزود: بهره گیری از فناوری روز دنیا، استفاده از تجارب دیگر کشورها، ارتقای جایگاه معماری داخلی، دکوراسیون و صنعت مبلمان از نظر فرهنگی و تخصصی، تأمین نیاز مصرف کننده، پاسخگویی به تنوع درخواست ها، ایجاد بازار رقابتی توسط واحدهای تولیدی، ارتقای سطح کیفی تولیدات و ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی ارتقای کمی و کیفی تولیدات ایرانی، نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالای ایرانی، معرفی تولیدات داخلی و خارجی به منظور توسعه تجارت و توانمندی های تولیدی و صادراتی، تبادل اطلاعات برای دستیابی به فن آوری روز دنیا و ایجاد ارتباط بین تجار و صنعتگران داخلی و خارجی، ایجاد زمینه های لازم برای کسب دانش فنی و انتقال تکنولوژی به داخل کشور. شناسایی و جذب سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت در سایر بازارها و ایجاد روابط تجاری و سرمایه گذاری با آنان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.
وی اظهار داشت: غرفه های شرکت های حاضر در نمایشگاه مبلمان در چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در سالن های عطار و فردوسی دایر شده اند.
محبی گفت: این نمایشگاه تا ۲۹ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.
۷۴۸۹/ ۶۰۵۳
نظر شما