۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴
کد خبر: 83407810
T T
۰ نفر
اسامی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های خاص ارشد اعلام شد

تهران – ایرنا - سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ برای معرفی ‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه توسط سازمان سنجش آموزش کشور فعال و این اسامی منتشر شد.

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص یا بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ منتشر شده است، امکان شرکت در سایر فرایندهای پذیرش را دارند.
این داوطلبان لازم است برای شرکت در مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش مورد نیاز به مراکز دانشگاهی مراجعه کنند.
مراجعه نکردن برای شرکت در مراحل یادشده به منزله انصراف داوطلب از گزینش در کد رشته محل یا رشته محل های انتخابی مربوط تلقی می‌ شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.
این داوطلبان لازم است قبل از اقدام برای مراجعه به محل مصاحبه به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه مورد نظر مراجعه کنند تا چنانچه تغییری در برنامه زمانی مصاحبه ایجاد شده باشد، از آن مطلع شوند.    
تمام داوطلبانی که در کد رشته‌ امتحانی ۱۱۳۱، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام و هزینه برگزاری آزمون عملی پروژه یا پروژه‌های انتخابی خود را در کد رشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده اند، برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون پروژه عملی اقدام کنند.
آن دسته از داوطلبانی که با توجه به اولویت کد رشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته های انتخابی قبل از کد رشته های شرایط خاص و بورسیه همچنین دانشگاه شاهد را داشته‌اند، در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند.
داوطلبان در صورت هرگونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی در شهریور ماه و با توجه به کارنامه کد رشته محل های انتخابی می‌توانند با این سازمان مکاتبه کنند.
کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه امسال با رقابت ۶۱۴ هزار و ۸۳۳ داوطلب برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha