۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷
کد خبر: 83409515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای هرمزگان از فردا افزایش می یابد

۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷
کد خبر: 83409515
دمای هوای هرمزگان از فردا افزایش می یابد

بندرعباس- ایرنا- طبق اعلام هواشناسی هرمزگان از فردا پنجشنبه تا اوایل هفته آینده به طور نسبی بین ۱تا ۳ درجه دمای هوای در بیشتر نقاط استان بویژه مناطقی ساحلی افزایش می یابد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز چهارشنبه در مقایسه با روز گذشته (سه شنبه) شرایط دمایی در استان تغییر قابل ملاحظه ای نخواهد داشت.

مرضیه سی سی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: امروز چهارشنبه شهرهای بستک با ۴۴ درجه سانتیگراد، حاجی آباد و پارسیان ۴۳،  رودان ۴۱ و سردشت بشاگرد با  ۴۰ درجه بیشترین دما را در هرمزگان دارند.

وی بیان داشت: دمای هوا دربندرعباس نیز امروز چهارشنبه به ۳۷ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی به بیش از ۸۱ درصد می رسد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی هرمزگان یادآورشد: امروز (چهارشنبه) در ساعت صبح تا ظهر و اواخر شب وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی در دریای عمان، تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس سبب مواج شدن دریا می شود.

سی سی پور گفت: باتوجه به مواج بودن دریا امروز چهارشنبه شرایط برای رفت و آمد شناورهای سبک و صیادی مناسب نیست و تهمیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان نیز صورت گیرد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: فردا پنجشنبه نیز بادهای جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه هرمز تداوم دارد و از بعدازظهر شاهد تغییر باد در مناطق دریایی بویژه تنگه هرمز به سمت جنوب غرب خواهیم بود.

وی ادامه داد: شدت بادهای جنوب غربی در بعدازظهر جمعه نیز در محدوده تنگه هرمز سبب مواج شدن دریا می شود که شناورهای سبک و صیادی از رفت و آمد خودداری کنند.

سی سی پور اضافه کرد: با ماندگاری تاثیر سامانه مونسونی نیز همچنان در ساعت بعدازظهر شاهد رشد ابرهای ناپایدار در ارتفاعات مناطق مستعد حاجی آباد، بستک و بشاگرد خواهیم بود که سبب رگبار موقتی باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد خواهد شد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha