۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۵۲
کد خبر: 83413577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محمودزاده: زمان آغاز لیگ دسته اول تغییر نمی‌کند

۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۵۲
کد خبر: 83413577
محمودزاده: زمان آغاز لیگ دسته اول تغییر نمی‌کند

تهران - ایرنا - مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران، گفت: رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول روز ۲۶ مردادماه آغاز می شود و به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

«فریبرز محمودزاده» در پایان مراسم قرعه‌کشی جام آزادگان، اظهار داشت: خوشبختانه در قرعه کشی، نمایندگان تمامی ۱۸ باشگاه حضور داشتند و مسابقات نیز به طور یقین از ۲۶ مردادماه شروع به کار می‌کند.

وی که مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر است در خصوص سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری، گفت: این تعریف مربوط به بازیکنانی است که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند.

محمودزاده ادامه داد: اگر بازیکنی کمتر سه بازی انجام داده باشد سهمیه محسوب نمی شود. بخش امید و جوانان نیز جدا است و مشمول سهمیه لیگ برتری نمی شود.

وی گفت: اما اگر بازیکنی حتی در سه دیدار فصل و یک دقیقه هم به میدان رفته باشد، سهمیه لیگ برتر است. بازیکنان زیر ۲۳ و زیر ۲۵ سال و حتی بازیکن آزاد هم، سهمیه لیگ برتری هستند.

محمودزاده در مورد شرایط باشگاه‌های بدهکار، توضیح داد: باشگاه های بدهکار باید ۱۰ روز مانده به آغاز لیگ، مدارک ۱۴ بازیکن را ارائه کنند. باشگاه های بدهکار با نفرات جدید نمی‌توانند قراردادی امضا ‌کنند، اما برای تمدید با نفرات پیشین مشکلی وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha