۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷
کد خبر: 83415966
T T
۰ نفر

گزارش جامع پرونده‌های حقوقی شستا آماده شد

۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷
کد خبر: 83415966
گزارش جامع پرونده‌های حقوقی شستا آماده شد

تهران- ایرنا- مدیر حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از تهیه و تدوین پرونده جامع دعاوی حقوقی سنواتی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه این شرکت برای انسجام و پیگیری موثرتر مطالبات خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، «مهدی اسماعیلی» اظهار داشت: پس از چندماه پیگیری، گزارش جامع و کاملی از پرونده‌های حقوقی با اهمیت در سطح شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با جزئیات تهیه شده است.

وی افزود: در این گزارش علاوه بر اینکه اعداد و ارقام هر پرونده درج شده، به خوبی مشخص است که هر پرونده در چه سالی و در دوره مدیریت کدام مدیر در مجموعه شستا، در بستر متعارف تجاری یا غیرمتعارف تجاری ایجاد شده است.

مدیر حقوقی شستا بیان کرد: در این گزارش مشخص است که تا کنون چه اقداماتی انجام و چه اقدامات فنی و حقوقی دیگری باید انجام شود تا آرای نهایی صادر و مطالبات وصول شود.

وی گفت: ساماندهی وضعیت مدیران و همکاران حقوقی شرکت‌ها در دستور کار است و مجموعه‌ای از وکلای خبره و نخبه در حال بکارگیری هستند تا با همکاری سیستم قضایی و فعال کردن بخش پیگیری خارجی پرونده‌ها ضمن پیگیری مجدانه وکلا و مدیران حقوقی و همکاری دستگاه‌های نظارتی شاهد وصول حداکثری مطالبات مجموعه شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه باشیم.

اسماعیلی اضافه کرد: گزارش کامل پرونده‌ها تاکنون در اختیار دستگاه‌ها ذیربط قضایی، بازرسی و امنیتی قرار گرفته و با یک مرور ساده شماره کلاسه و عناوین پرونده‌ها مشخص می‌شود پرونده در چه سالی به وجود آمده و ذینفعان و مداخله‌کنندگان احتمالی در هر پرونده چه کسانی بودند.

مدیر حقوقی شستا، گفت: با توجه به رویکرد شفافیت که رویکردی غالب و حاکم بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است دفتر حقوقی شستا تلاش خود را بدون هیچ‌گونه مسامحه برای احقاق حقوق مجموعه انجام می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha