۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 83420288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجربه پیشکسوتان سپاه به نسل جوان منتقل شود

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: نقش و مجاهدت‌های عظیم و غیرقابل وصف پیشکسوتان پاسدار در دفاع مقدس بی‌نظیر بود و تجربه‌های آنان باید به نسل جوان منتقل شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز پنج‌شنبه در جلسه هیات اندیشه‌ورز پیشکسوتان سپاه شهدای این استان که با حضور فرمانده سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نقش پیشکسوتان پاسدار در دفاع مقدس، افزود: انتقال تجربه پیشکسوتان و حمایت آنان از نسل جدید، قوت قلبی دوباره برای سپاه و جامعه اسلامی است.

وی اضافه کرد: پیسکسوتان سپاه با تجربه‌های بالا در همه زمینه‌ها می توانند سپاه را یاری کنند و امروز جامعه ما بیشتر از هر زمانی نیاز به تفکر بسیجی و نیروهای ارزشی و انقلابی نیاز دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی در دوران دفاع مقدس جزو پنج استان درگیر در جنگ تحمیلی بود، اظهار داشت : با وجودی که استان شاهد شدیدترین بمباران‌ها بعد از شهر اندیمشک بود، ۲۷ عملیات برون‌مرزی نیز در تاریخ دفاع مقدس این استان ثبت شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به میزبانی این استان از ۲۵۰ هزار زائر ۱۷ استان کشور طی سال گذشته نیز گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری راهیان‌نور باید مورد توجه مسولان استانی و کشوری قرار گیرد.

سردار شهسواری بر لزوم بررسی موانع و مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان نیز اشاره کرد و افزود: این استان از لحاظ ظرفیت‌های گردشگری جزو بکرترین مناطق کشور محسوب می‌شود و از امنیت پایدار برخوردار است؛ بر همین اساس استفاده حداکثری و بهینه از این ظرفیت باید در دستور کار بخش خصوصی و مسئولان اجرایی قرار گیرد. 

۶۰۰۹/۳۰۷۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha