۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبر: 83420545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استعداد یابی فوتبال از حاشیه مشهد آغاز شد

۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبر: 83420545
استعداد یابی فوتبال از حاشیه مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- هیات فوتبال خراسان رضوی اقدام به راه اندازی دوره های استعدادیابی فوتبال نموده که آغاز این دوره ها از مناطق کم برخوردار حاشیه مشهد بوده است.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی روزهای گذشته یک گروه ۱۳۰ نفره از فوتبالیستهای سنین پایه در منطقه گلشهر مشهد مورد پایش قرار گرفت که با تداوم این استعدادیابی ها در دیگر مناطق حاشیه شهر از جمله منطقه ۶ مشهد، طی هفته آینده یک گروه  ۴۰ نفره از این فوتبالیستهای کم سن و سال تشکیل می شود.

محسن حیدری افزود: علاوه بر آن از میان فوتبالیستهای مدارس فوتبال مشهد یک گروه ۴۰ نفره انتخاب می شود که پس از ترکیب با منتخبان دیگر شهرستانها و استعدادهای حاشیه شهر، تیم منتخب استان در سنین پایه از میان آنان انتخاب می گردد.

وی اظهار داشت: آنچه در این استعدادیابی ها مورد توجه می باشد فراهم کردن بانک اطلاعاتی از فوتبالیستهای نوجوان و نونهال است.

وی گفت: این افراد پس از پایان تعطیلات رها نخواهند شد و در طول سال تحصیلی نیز از برنامه های آموزشی دراز مدت هیات فوتبال بهره مند شده و مورد پایش قرار خواهند گرفت.

حیدری افزود: استعدادیابی در رشته فوتسال نیز هفته آینده آغاز می شود و تیم منتخب نونهالان استان همانند تیم فوتبال تشکیل خواهد شد.  

۳۲۲۱/۶۰۵۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha