۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 83422360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارک ۶۸ هکتاری ماهشهر به دلیل جانمایی اشتباه تخریب می شود

آبادان - ایرنا - فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: پارک ۶۸ هکتاری این بندر که در زمان ساخت از آن به عنوان یکی از بزرگترین پارک های استان خوزستان نام برده می شد اینک پس از ۱۰ سال به دلیل جانمایی اشتباه تخریب می شود.

محسن بیرانوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارک ۶۸ هکتاری بندر ماهشهر که با گذشت بیش از ۱۰ سال از زمان آغاز احداث همچنان نیمه کاره باقی مانده و قرار بود بعد از احداث تحویل شهرداری شود به دلیل جانمایی نا درست و همچنین استقبال نکردن مردم از آن همچنان بلاتکلیف بوده ضمن اینکه هر سال می بایست اعتباری از سوی شورای راهبردی برای نگهداری آن هزینه شود. 

وی افزود: در خصوص احداث و تکمیل این طرح تاکنون چندین جلسه کارشناسی با مدیران پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) و شهرداری بندر ماهشهر برگزار گردید و راه‌ های مختلفی بررسی شد که به نتیجه نرسید و در این مورد نیز مکاتباتی با سازمان بازرسی و دادگستری انجام شد.

فرماندار ماهشهر گفت: پس از بررسی های همه جانبه تصمیم بر این شد که این پارک جمع آوری شود البته قبل از آن اموال منقول این پارک با نظارت دستگاه‌های متولی جمع‌آوری و جای دیگری مورد استفاده قرار می گیرند.

بیرانوند تصریح کرد: اگر در گذشته تصمیم درستی در این خصوص صورت گرفته می شد و به جای این پارک، ۶۸ هکتار فضای سبز در همه محلات شهرستان ماهشهر احداث می‌شد تاثیر بهتری در توسعه فضای سبز شهری داشت و چندین میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و نگهداری این پارم حیف و میل نمی شد. 

پارک ۶۸ هکتاری بندر ماهشهر قرار بود با هدف توسعه زیر ساخت های تفریحی و توسعه فضای سبز در این بندر احداث شود.  

بندر ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha