۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸
کد خبر: 83422702
T T
۰ نفر
فلسطین: باید نام رژیم صهیونیستی در لیست ناقضان حقوق کودکان قرار گیرد

بیروت - ایرنا - "ریاض منصور" نماینده فلسطین در سازمان ملل تاکید کرد، این سازمان باید نام رژیم صهیونیستی را در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار دهد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری "العهد"، منصور گفت:  "آنتونیو گوترش" دبیر کل سازمان ملل باید نام اسرائیل را در این لیست قرار دهد تا در کنار طرفهایی که به ویژه علیه کودکان مرتکب اقدامات نفرت آور می شوند، قرار گیرد.

پیشتر نام ائتلاف متجاوز سعودی به دلیل حمله به غیرنظامیان در یمن و کشتار زنان و کودکان این کشور در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار گرفته بود.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته "محمد ربیع علیان" کودک سه ساله اهل شهرک «العیسویه» در قدس اشغالی را به اتهام پرتاب سنگ به سمت خودرو نظامی برای بازجویی فراخوانده بود. احضاریه  این کشورد به خانواده اش تحویل داده شده است .

این رژیم یک روز بعد از احضار علیان، "قیس عبید" کودک شش ساله فلسطینی از اهالی العیسویه را برای بازجویی به اتهام مشابه احضار کرد.

این اقدامات با محکومیت محافل فلسطینی روبه رو شد از جمله اینکه فعالان فلسطینی هشتگی را با عنوان "کودکان تحت تعقیب" در محکومیت تجاوزات رژیم  صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی راه‌اندازی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha