۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83425532
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تحلیل رسانه ها ریشه ای و عمقی باشد

همدان - ایرنا- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان گفت: تحلیل رسانه ها از مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ریشه ای و عمقی و بر مبنای شاخص های تبیین شده باشد و رسانه ها از سطحی نگری بپرهیزند.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری روز دوشنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره دین و رسانه اظهار داشت: برخی تحلیل های رسانه ای از مباحث اجتماعی، اقتصادی و سیاسی سطحی است و این تحلیل ها بر افکار تصمیم گیرندگان کشور تاثیر می گذارد. 

وی تاکید کرد: رسانه ها باید برای تولید محتواهای عمیق و کارشناسی شده بر اساس مبانی درست و اصولی حوزه های مختلف تلاش کنند. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان افزود: برای اینکه رسانه ها در مسیر تمدن سازی در جامعه حرکت کنند باید خلاهای موجود در زمینه شناخت و فهم عمیق مسائل را به سرعت جبران کنند. 

حجت الاسلام نظیری با اشاره به دغدغه مندی رسانه ها و سازمان تبلیغات در عرصه گسترش ارزش ها و مبانی دینی خاطر نشان کرد: جشنواره دین و رسانه با همین هدف در استان برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه وارد گام دوم انقلاب شده ایم گفت: نهضت روایتگری دستاوردهای کشور برای نسل جدید راه اندازی و رسانه ها در این زمینه پیشقدم شوند. 

مدیرکل سازمان تبلیغات همدان از رسانه ها خواست عرصه را برای ورود جوانان هنرمند و با انگیزه به جمع خود فراهم کنند تا شاهد رشد همه جانبه رسالت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باشیم. 

۷۵۲۷/۲۰۹۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha