۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹
کد خبر: 83425661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات بیمه و خدمت سربازی طلاب اهل سنت چابهار پیگیری می شود

چابهار- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مشکلات بیمه، مالی و خدمت سربازی طلاب اهل سنت چابهار را پیگیری می‌کنم تا خدمتی برای قشر انجام داده باشم.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز دوشنبه در بازدید و دیدار با طلاب و روحانیان حوزه عملیه جامعه الحرمین الشریفین اهل سنت چابهار اظهار داشت: تعلیم و تربیت نشانه روحیه و نشان از همدلی در چابهار است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: وحدت و انسجام قشرهای مختلف مردم چابهار ستودنی است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: بیمه تامین اجتماعی طلاب یکی از مشکلات و درخواست های همیشگی این قشر است که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی اظهار داشت: درخواست های مطرح شده طلاب و روحانیان در خصوص مشکلات و مسائل مختلف را پیگیری خواهم کرد تا به نتیجه مثبت منجر شود.

وی گفت: حضور و مشارکت مردم می تواند مشکلات را مرتفع کند و باید طلاب و روحانییون همگام با برنامه های نظام اسلامی حرکت کنند.

به گزارش ایرنا حجت المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و هیات همراه دیروز /یکشنبه/به منظور بازدید از ظرفیت‌های تجاری، ترانزیتی، اقتصادی و گردشگری چابهار وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات و قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی چابهار و کنارک قرار گرفت. 

 نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با طلاب و روحانیون حوزه علمیه جامعه الحرمین الشریفین اهل سنت چابهار دیدار و در نشست هایی با حضور مسئولان چابهار شرکت کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین محامی و هیات همچنین همراه به اتفاق مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار، فرماندار شهرستان ویژه چابهار، اعضای شورای اسلامی و شهردار و جمعی از مسئولان محلی و معتمدان با حضور بر مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha