۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹
کد خبر: 83428831
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

تاکید مسئولان پرسپولیس روی جذب مهاجم ۳۳ ساله برزیلی

تهران- ایرنا- مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید زیادی روی جذب یک بازیکن برزیلی دارند که نسبت به سایر اعضای این تیم از سن و سال بالاتری برخوردار است.

جذب مهاجم خارجی برای تکمیل خط حمله پرسپولیس بیش از یک ماه است که در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفته است. آنها ابتدا مادیبو مایگا را به تهران فراخواندند که این بازیکن به دلیل بیماری و مصدومیت نتوانست از سوی ایفمارک مجوز بازی در لیگ ایران را بدست آورد تا مسئولان پرسپولیس در این زمینه هم با شکست مواجه شوند.

در همین راستا آنها در صدد هستند تا هر چه زودتر یک بازیکن را جایگزین کنند تا فهرست کالدرون برای لیگ برتر تکمیل شود.

چندین و چند گزینه به باشگاه پرسپولیس معرفی شدند اما مسئولان باشگاه روی جذب یک بازیکن برزیلی تاکید دارند. مهاجم ۳۳  ساله که یک لژیونر ناموفق بوده است.

این بازیکن که در حال حاضر در سری ب برزیل توپ می زند سابقه بازی در سری آ این کشور را هم در کارنامه دارد اما نکته جالب د مورد این است که او تمام عمر ورزشی خود را به غیر از مقطع کوتاهی در برزیل بازی کرده است و تنها در مقطع کوتاهی به یک تیم عربستانی پیوست. حضور این بازیکن در لیگ عربستان تنها مربوط به ۷ مسابقه بود که این بازیکن در پنج بازی به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت و تنها در دو بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است. البته حضور این بازیکن در لیگ عربستان هم مربوط به سنین جوانی این بازیکن بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha