۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳
کد خبر: 83431778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی خلخال: خبرنگاران تلاشگران بی‌ادعای جامعه هستند

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده انتظامی خلخال گفت: خبرنگاران تلاشگران بی‌ادعای جامعه هستند که با تمام سختی‌های کار خبری ، وجود خود را وقف تلاش برای اطلاع‌رسانی و حل مشکلات مردم کرده‌اند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ،سرهنگ سیدهادی موسوی در آیین تجلیل از خبرنگاران خلخال در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: با توجه به تلاش روزافزون دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم نقش خبرنگاران در خنثی کردن دسیسه‌های دشمن و امیدبخشی به جامعه بسیار ارزنده و تعیین کننده است.

وی از شغل خبرنگاری به عنوان شغلی سخت، زیان‌آور و پرخطر یاد کرد و گفت: شرایط فعلی کشورمان همراه با فشار مضاف تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان رسالت خبرنگاران را در ایجاد روحیه نشاط در جامعه بر سختی کار خبرنگاران مومن و متعهد افزوده است.

وی با تقدیر از خبرنگاران ایرنا و صدا وسیما در پوشش و انعکاس مطلوب اخبار و رویدادهای فرهنگی، کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق توسط  فرماندهی انتظامی خلخال اظهار داشت: ادامه همکاری و تعامل اصحاب رسانه با این فرماندهی موجب پیشرفت در کارها و دست‌یابی به اهداف فرهنگی و اجتماعی خواسته نظام اسلامی در جامعه امروزی خواهد شد.

مسئول عقیدتی،سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال نیز در این آیین گفت: خبرنگاران نقش مهمی در تقویت بنیه فرهنگی،اعتقادی و باورهای دینی جامعه دارند.

حجت‌الاسلام اسلام نوری اظهار داشت: خبرنگاران نباید مورد استفاده ابزاری قرار گیرند، بیان واقعیات جامعه، ارائه عملکرد مسئولان نظام همراه با نقد سازنده برای جبران ضعف‌ها از جمله وظایف خطیر خبرنگاران است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

او با اشاره به وضعیت نه چندان مناسب زندگی اکثر خبرنگاران گفت: ادامه کار با دریافت پایین‌ترین حد حقوق و بی‌توجهی مسئولان به این موضع بی‌انگیزه شدن بسیاری از خبرنگاران را به ادامه کار موجب می‌شود.

در این مراسم از خبرنگاران ایرنا و صدا و سیمای خلخال تجلیل شد. 

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۶۰۱۶/۷۱۱۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha