۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
کد خبر: 83431814
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دهه ولایت عامل وحدت مسلمانان است

۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
کد خبر: 83431814
دهه ولایت عامل وحدت مسلمانان است

یزد - ایرنا -  معاون اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: دهه امامت و ولایت عامل وحدت مسلمانان است و این ایام بهترین و شایسته‌ترین فرصت برای معرفی سجایا و فضایل اخلاقی اهل بیت است.

غلامرضا زارع  روز شنبه در حاشیه نشست ستاد غدیر با تبریک دهه ولایت به ایرنا افزود : ولایت، مهمترین پیام غدیر به جهان است و امروز مایه عزت اسلام و رستگاری، سعادت، ارج نهادن به کرامت انسانی و بندگی خداست.

وی اظهارکرد: نهادینه کردن دهه امامت و ولایت با اجرای برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار فرهنگی از جمله ضرورت‌های روز است. 
زارع  با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این دهه به صورت خودجوش در مساجد این شهرستان برگزار می شود ، اضافه کرد: به مناسبت دهه ولایت ( عید قربان تا عید غدیر ) ۶۵ برنامه مذهبی، فرهنگی ، ورزشی و هنری با همکاری تشکل‌های مردمی ، دینی و مذهبی  و با مشارکت اداره‌ها  و نهادها پیش بینی شده است.

این مسئول فرهنگی برگزاری دعای عرفه در نقاط مختلف، مسابقه امام شناسی از کتاب نهج البلاغه و اعزام ۴۰ نفر از ممتازان به سفرهای زیارتی قم و تهران و توزیع ۴۰۰ جلد کتاب نهج البلاغه بین متقاضیان را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد.

به گفته زارع ،توزیع صدها نسخه کتاب رایگان، برگزاری جشن عید غدیر در محلات ، مساجد ، تکیه‌ها ، تجلیل از خبرنگاران ، همایش پیاده روی خانوادگی در مهردشت ، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای سادات نیز پیش بینی شده است.

معاون تبلیغات اسلامی ابرکوه اهدا هدایای نقدی در نماز جمعه توسط خیران و جشن ویژه غدیر توسط هیات شهدای دشت کربلا در استادیوم ورزشی را بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده ستاد غدیر در ایام دهه ولایت ذکر کرد.

وی ، افتتاح مرکز نیکوکاری در بیت العباس محله طاووس ، توزیع پنج تن گوشت قربانی بین نیازمندان ، اعزام مبلغ به روستاها، برپایی ایستگاه صلواتی در روستاها ، محلات و اطعام چهار هزار نفر از طریق سفره‌های نذری  را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۲۰۴۷/

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha