۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
کد خبر: 83433166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر فوتبال از ۲۸ مرداد آغاز نمی‌شود

۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
کد خبر: 83433166
لیگ برتر فوتبال از ۲۸ مرداد آغاز نمی‌شود

تهران- ایرنا- صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که لیگ برتر فوتبال از ۲۸ مرداد آغاز نمی شود.

درودگر امروز یکشنبه درباره اینکه نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ازچه تاریخی آغاز می شود؟ افزود: پیش از این قراربود این رقابت ها همزمان با عید غدیرخم آغاز شود. اما گزارش هایی که از روند آماده سازی ورزشگاه هایی به دست ما رسیده، گواه این است که در تاریخ یاد شده مسابقات لیگ آغاز نخواهد شد.

وی گفت: البته چندورزشگاه در کشور در حال تکمیل روند آماده سازی هستند و طبقه اول ورزشگاه آزادی نیز کامل است. همچنین ورزشگاه های شهید وطنی قائمشهر، ماشین‌سازی و تراکتورسازی در تبریز نیز به وضعیت مطلوبی رسیدند. اما هنوز همه ورزشگاه ها استانداردهای لازم را ندارد.

رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد که امروز در جلسه ای با مسئولان سازمان لیگ فوتبال این مشکلات بررسی می شود.

پیش از این سازمان لیگ فوتبال تاریخ احتمالی آغاز لیگ برتر را دهم مردادماه اعلام کرده بود. ولی تاریخ های ۱۷ و ۲۰ و ۲۳ مردادماه جایگزین آن شد. اما احتمال اینکه نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال شب عید غدیر (۲۸ مرداد)  برگزار شود، ‌قوت گرفت. ولی با آنچه که از صادق درودگر شنیده شد باید در شهریورماه منتظر آغاز این رقابت ها بود.

«مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال نیز پیش از این در مراسم قرعه کشی این رقابت ها به صورت شفاف اعلام کرد که قرعه کشی به منزله آغاز رقابت های لیگ نیست. زیرا ابتدا باید زیر ساخت های ورزشگاه های اصلاح شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha