۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 83434679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گوشت های قربانی موسسه های خیریه میان نیازمندان دهلرانی توزیع شد

ایلام - ایرنا - مسئول موسسه فرهنگی - مذهبی حضرت مهدی (عج) شهرستان دهلران گفت: ۱۰ راس گوسفند برای دومین سال با همکاری این موسسه و موسسه های خیریه استان های تهران و قم و برنامه مذهبی سمت خدا در روز عید قربان ذبح و بین خانواده های محروم و نیازمند مناطق موسیان و دهلران تقسیم شد.

مهرشاد سهیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موسسه های خیریه حضرت خدیجه (س) از استان قم، موسسه خیریه فردای سبز از تهران و برنامه سمت خدا که از شبکه سوم سیما پخش می شود با همکاری مسئول موسسه فرهنگی - مذهبی حضرت مهدی (عج) در خرید این مقدار گوسفند قربانی برای نیازمندان شهرستان دهلران مشارکت داشتند.

وی افزود: گوشت گوسفندهای ذبح شده عید قربان بین ۱۶۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از مناطق موسیان، دهلران و روستاهای اطراف این نقاط توزیع شد.

سهیلی یادآور شد: این موسسه های خیریه با هدف کمک به خانواده های بی بضاعت به ارائه خدمات متنوع در نقاط محروم کشور از جمله ایلام فعالیت دارند که توزیع گوشت قربانی یکی از این برنامه ها است.

وی گفت: عید قربان سال گذشته با همکاری این موسسه های خیریه و برنامه به سمت خدا یک راس گاو در بخش موسیان ذبح و بین ۵۰ خانوار نیازمند تقسیم شد.

به گزارش ایرنا، مسئول موسسه حضرت مهدی (عج) نماینده حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در استان ایلام است که امسال و در سالروز میلاد این بانوی مکرمه موفق شد برای اولین بار پرچم بارگاه منور آن حضرت و یک هیات از حرم مطهر را به استان ایلام برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی دعوت کند.

شهرستان دهلران در جنوب استان ایلام با ۵۵ هزار نفر جمعیت واقع شده است.

۷۱۷۲/۶۱۱۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha