مطالبات سال ۹۸ دانشگاه‌های علوم پزشکی از بیمه سلامت تا اردیبهشت پرداخت شد

تهران- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: مطالبات سال ۹۸ دانشگاه‌های علوم پزشکی از سازمان بیمه سلامت تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت شده و باقی مانده مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی از این سازمان که برای ۳ ماه است به محض تخصیص اعتبارات پرداخت می‌شود.

به گزارش سازمان بیمه سلامت، محمد هاشمی روز چهارشنبه درباره پرداخت مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی از سازمان بیمه سلامت افزود: این سازمان تمام تلاش خود را برای ادامه دادن نظم در پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد و دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌دهد و در حال حاضر نسبت به اوایل سال ۹۷ وضعیت مناسب‌تری در پرداختی‌ها داریم و امیدواریم این روند را تا پایان سال جاری نیز ادامه دهیم.

وی پیش از این درباره پرداخت مطالبات داروخانه ها نیز گفته بود: مطالبات سال ٩٧ داروخانه‌های طرف قرارداد در سراسر کشور به طور متوسط تا آذر ماه پرداخت شده و پرداخت مانده مطالبات سال ۹۷ داروخانه‌ها به محض دریافت اعتبارات انجام می‌شود.  داروخانه‌ها نیاز مردم به دارو را تامین می‌کنند و سازمان بیمه سلامت توجه ویژه‌ای به داروخانه‌ها دارد. در حال حاضر مطالبات داروخانه‌ها در سال ۹۸ هم تا پایان خرداد ماه پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha