۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۵۵
کد خبرنگار: 2443
کد خبر: 83437790
T T
۰ نفر

پیروزی تیم والیبال نوجوانان در دیداری تدارکاتی

۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۵۵
کد خبر: 83437790
پیروزی تیم والیبال نوجوانان در دیداری تدارکاتی

تونس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران از پیروزی این تیم مقابل مصر خبر داد و گفت: نوجوانان ایران در تورنمنت تدارکاتی قبل از آغاز مسابقات قهرمانی جهان موفق به شکست سه بر صفر مصر شدند.

«محمد وکیلی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تورنمنت تدارکاتی قبل از آغاز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی تونس برگزار می شود و تیم ایران با تیم های مصر و کوبا بازی تدارکاتی خواهد داشت. ملی پوشان ایران در دیدار امروز سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 22 مصر را شکست دادند.

وی با بیان اینکه تیم ایران روز جمعه در دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف کوبا می رود، گفت: این تورنمنت محل مناسبی برای محک زدن تیم ها قبل از آغاز مسابقات والیبال نوجوانان جهان در تونس است.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران اظهار داشت: تیم ایران با آمادگی لازم به این مسابقات اعزام شده و در مسابقات جهانی که از ۳۰ مردادماه در تونس آغاز می شود، با تیم های بلغارستان، چک، کلمبیا و ایتالیا هم گروه است و امیدواریم با درخشش نوجوانان ایران بتوانیم بازی های قابل قبولی ارائه دهیم.

بردیا سعادت، امیرحسین خانی، امیرحسین تقوی، سهیل مسعود، مهران فیض امام دوست، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، سجاد جلوداریان، امیرحسین توخته، امین خواجه خلیلی، عبدالمختار بوش و سهیل کمال آبادی بازیکنان تیم ایران در رقابت های قهرمانی جهان هستند.

محمد منصوری، رضا وکیلی فرجاد، رضا مومنی مقدم، حمید جعفرزاده، محمد امین شاکری، یاشار جوادی، مهدی آقا صادق خباز و مهرداد سعادتمند نیز کادر فنی تیم ایران در این مسابقات هستند.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان در سال ۱۹۸۹ در امارات متحده عربی برگزار شد و تیم ایران موفق به کسب عنوان چهارم این رقابت‌ها شد. والیبال نوجوانان ایران تاکنون در ۱۱ دوره مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است که ۶ بار بر روی سکو رفته است و قهرمانی سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ از جمله آنان است.

دو نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۹ و دو مدال برنز این رقابت‌ها در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۴ از دیگر افتخارات والیبال نوجوانان ایران در این رقابت‌ها است.

عنوان چهارمی در سال‌های ۱۹۸۹ و ۲۰۱۳، رتبه پنجمی در سال ۲۰۰۵، جایگاه نهم و دهم در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۱۱ از دیگر نتایج کسب شده از سوی تیم والیبال نوجوانان در رقابت‌های جهانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha